مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آماده‌باش 10 گشت انضباط ترافیکی در معابر مشهد همزمان با ایام چراغ برات خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،مهدی امامی میبدی در خصوص برنامه‌ریزی سازمان ترافیک برای ایام چراغ برات بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام چراغ برات و حضور شهروندان در آرامستان‌های شهر، شاهد افزایش ترافیک در معابر ورودی و خروجی این آرامستان‌ها هستیم لذا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای مدیریت ترافیک انجام شده است.
وی افزود: به این منظور مرکز کنترل ترافیک جهت مدیریت ترافیک معابر شهری به صورت آماده‌باش درآمده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین 10 گشت انضباط ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها به کارگیری شده است.
امامی میبدی اضافه کرد: در کنار آن چراغ‌های فرماندهی معابر مرکزی شهر نیز بهینه‌سازی شده تا از حجم ترافیک کاسته شود.
وی تصریح کرد: هماهنگی با مجموعه سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پلیس راهور جهت ایام و ذهاب مسافران در کمترین زمان ممکن، درج پیام‌های زنده ترافیکی بر روی تابلوهای پیام متغیر و ارتباط با صداوسیمای مرکز خراسان رضوی برای ارائه پیام‌های ترافیکی از دیگر اقدامات است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص ترافیک معابر شهر مشهد در ایام چراغ برات گفت: در این ایام مسیرهای منتهی به آرامستان‌های شهر مشهد مانند میدان امام حسین(ع)، آرامگاه خواجه‌ربیع، بولوار بهمن، مسیر به سمت بهشت رضوان و... دارای مشکلات ترافیکی زیاد است.
امامی میبدی اضافه کرد: همچنین در این ایام مسیر کنارگذر آزادراه باغچه، مسیر به سمت آرامگاه خواجه مراد و خواجه اباصلت و بهشت رضا(ع) و دیگر آرامستان‌ها از ساعت 11 صبح تا قبل از اذان مغرب دارای ترافیک سنگین است که با توجه به این موضوع از شهروندان درخواست می‌شود از وسایل حمل و نقل عمومی برای ایاب و ذهاب خود استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار