نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولین ستاد نماز جمعه خراسان رضوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: نهاد ستاد نماز جمعه، پایگاه فرهنگی است تا در سایه آن، گفتمان انقلابی خود در راستای ظهور و فرج امام زمان(عج) را توسعه دهیم.
کد خبر: ۴۲۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، ادامه داد: ریشه شکل‌گیری انقلاب اسلامی در حقیقت دستیابی به هدف نهایی که همان ظهور امام زمان است بود، انقلاب اسلامی به پایان نرسیده، بلکه هنوز تا دستیابی به انقلاب اصلی فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: در چنین شرایطی که مردم، افرادی را برای مدیریت اقتصادی، سیاسی و زندگی خود انتخاب می‌کنند، وجود ولی فقیه و مجتهد جامع شرایط تضمین‌کننده تحقق هدف نهایی انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما برای پیاده‌سازی اسلام ناب و زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) بوده، این واقعیتی است که برای آن خون‌های زیادی داده شد، اما حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی در هیچ نقطه‌ای متوقف نشده است.

آیت‌الله علم‌الهدی به نقش فداکاری مجاهدان در تعالی و قدرت یافتن اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: خون‌های ریخته شده، سبب قدرت یافتن اسلام و جان گرفتن آن است، باید تلاش کنیم تا این قدرت و جایگاه اسلام تنزل نکند و راه آن، فعالیت در مسیر بهبود زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی، نمونه‌ای عینی از پیشرفت زیر سایه اسلام است، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که کمترین نواقص در مدیریت اجرایی کشور به وجود بیاید چراکه اگر می‌خواهیم به دنیا الگو دهیم، کشوری بعد از ۸ سال جنگ و بحران، این‌گونه زیر سایه اسلام در راه پیشرفت حرکت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رضوی اضافه کرد: نکته مهم در همه اقدامات و فعالیت‌های ما، انقلاب و گفتمان آن است که باید اقتصاد، سیاست و امنیت ما به‌سوی هدف نهایی انقلاب که فرج امام عصر(عج) بوده، تنظیم شود، این یک واقعیت باورمندانه است.

وی به اهمیت انتخاب مدیر اجرایی کشور متناسب با هدف انقلاب اشاره و تأکید کرد: محور همه حرکت‌های ما، رشد و پویایی انقلاب در راستای گفتمان انقلاب است، فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، باید از همین گفتمان بوده و پایبند به آن باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
امام جمعه محترم گویا حضرت عالی از فساد و تباهی اجتماعی و اداری غافل هستید در کدامین سرزمین کفر این همه اختلاس، قتل ، طلاق، تبعیض، زندانی ، سرقت، تقلب در کسب و تجارت، احتکار و بی ایمانی و................... سراغ دارید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار