دبیر جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی گفت: به منظور جذب کودکان و نوجوان به فرهنگ منور رضوی در این دوره از جشنواره بخش ویژه ای را به کودکان و نوجوانان اختصاص داده ایم.
کد خبر: ۴۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 01 June 2015
به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، مهدی احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به برگزاری رویداد بزرگ جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی، اتاق فکر این جشنواره با حضور بیش از 30 نفر از پیشکسوتان عرصه هنری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی صورت گرفته است،گفت:تبلیغات این جشنوار در قالب پوستر و تبلیغات پیامکی  انجام شده است.

احمدی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره بخش ویژه ای به کودکان، نوجوانان، برای حضور در جشنواره اختصاص داده شده است، افزود: تبلیغات ویژه ای برای حضور این قشر در جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم از این طریق در جذب جوانان و نوجوانان به سمت فرهنگ منور رضوی گام های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه تولید انمیشین از جمله مواردی است که می تواند در جذب کودکان و نوجوانان موثر واقع شود، اظهار کرد: نیروهای تحصیلکرده و ارزشی در تولید محتوای انیمشینی، نظرات و ایده های جدیدی در موضوع جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی دارند و می توانند نمایشنامه های صحنه ای را در قالب انمیشین تولید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: طراحی صندوق ایده ها در اداره کل ارشاد استان باعث شده تا خلاقیت های هنری و فرهنگی به خصوص در زمینه جشنواره نمایش نامه نویسی رضوی را به صورت عمومی دریافت کنیم و از این نظرات به نحو شایسته ای استفاده خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار