دانش‌آموز نوجوانی با انداختن خود از طبقه هشتم برج آلتون در مشهد، جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۴۱۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد امروز در گفت وگو با  خبرگزاری فارس در مشهد با اشاره به اینکه شب گذشته،  دانش‌آموز نوجوانی با انداختن خود از طبقه هشتم برج آلتون در مشهد، جان خود را از دست داد گفت: این حادثه، حدود ساعت 22شب گذشته رخ داد.

علی‌اکبر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه تحقیقات با ظن به خودکشی آغاز شد، بیان کرد: در بررسی‌های ابتدایی یک نامه در جوراب متوفی پیدا شد که شماره تلفن مادرش را در آن نوشته بود و یک جمله به زبان انگلیسی که «برای همه چیز متاسفم».

وی اضافه کرد: با توجه به شماره‌ای که روی کاغذ نوشته شده بود با مادر این نوجوان تماس گرفته شد که او هم از غیبت چند ساعته فرزند خود نگران بود و اظهار کرد که پسرش در دبیرستان دکتر شریعتی مشهد واقع در میدان شریعتی مشغول به تحصیل است که بعد از مدرسه به خانه مراجعه نکرده است.

 بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه متوفی لباس فرم مدرسه به تن داشت و کیف مدرسه‌اش نیز کنارش بود، بیان کرد: طبق شواهد موجود به احتمال زیاد این نوجوان خودکشی کرده است.

احمدی‌نژاد بیان کرد: تحقیقات دادسرای مشهد تا روشن شدن علت این حادثه و رسیدن به ریشه بروز این حادثه ادامه دارد.

بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه بیشتر نوجوانانی که دست به خودکشی می‌زنند، معمولا بر اثر مشکلات خانوادگی و نادیده گرفتن نیازهای آنها اقدام به خودکشی می‌کنند، از خانواده‌ها خواست تا با توجه ویژه به نوجوانان‌ خود که در سن بلوغ هستند، بیش از پیش در این سن با آنها مدارا کنند، از میزان تنش‌ها در سطح خانواده کاسته و به فرزندان‌ خود نزدیک تر شوند تا شاهد چنین صحنه‌های تلخی نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار