رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در حضور مردم جغتای به برخی بایدها و نبایدها در انتخابات پیش رو پرداخت و این انتخابات را بسیار حساس تر و سرنوشت ساز تر از انتخابات قبلی دانست.
کد خبر: ۴۱۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام حسین حکمتی پور رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی که در مسجد جامع شهر جغتای میهمان مردم این شهر بود به برخی بایدها و نبایدها در انتخابات پیش رو پرداخت و این انتخابات را بسیار حساس تر و سرنوشت ساز تر از انتخابات قبلی دانست.

حجت الاسلام حکمت پور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که،  مشارکت حداکثری باعث تداوم امنیت در کشور می شود، تشریح کرد: داعشی که حالا بعد از ناکامی در سوریه و عراق دامن اروپایی ها را گرفته است، ماموریت اصلی اش ضربه به ایران و نا امن کردن کشور مان بود، اما حضور مردم و پشتیبانی از نیروهای مسلح این نقشه را بر هم زده و دشمن را ناکام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات باعث افزایش عزت ملی، وحدت و انسجام درونی شده و در کنار نمایش اقتدار نظام و پایبندی مردم به آرمان های انقلاب، دشمن را مایوس خواهد کرد.

 جریان فتنه به دنبال شکاف بین نظام و مردم است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یادآور شد: جریان اصلی فتنه ۷۸ و ۸۸ از روزهای اول انقلاب در کشور وجود داشته و با گذشت زمان پر و بال پیدا کرده است و هدف اصلی آن ایجاد شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: بنابراین مردم در روز انتخابات به فردی رای می دهند که در کنار توجه به محرومیتها، با محوریت ولایت فقیه و مرکزیت نظام گام بردارد و در راستای تقویت موضع مستضعفان و حمایت از مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکند.

حجت الاسلام حکمت پور نگاه به توانمندی های داخلی را لازمه پیشرفت و توسعه کشور عنوان و خاطرنشان کرد: دولت آینده باید برای رفع مشکلات متعدد نگاهش به بیرون از مرزها نباشد و خود و عملکرد کابینه اش را منشا امنیت و دور شدن سایه جنگ از کشور نداند.

 برخی نامزدها حرف دشمن را تکرار می کنند

مناظره روز گذشته ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری موضوع دیگری بود که حجت الاسلام حکمت پور به سراغ آن رفته و اظهار کرد: برخی در این مناظره همان حرفی را تکرار می کنند که دشمن آن را بر زبان آورده است و به نظر می رسد برای کسب رای بیشتر حاضر به خوش رقصی برای دشمن نیز هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گفت:  تضییع حق اقلیت های مذهبی، عدم تحقق حقوق شهروندی از جمله ادعاهای واهی دشمنان است اما دیده می شود که توسط یکی از نامزدهای انتخاباتی بیان می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار