مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای تکمیل و راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه ۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۱۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،داوود یاوری در مراسم تجلیل از کارگران که به مناسبت هفته کاروکارگر در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اقدامات این سازمان تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه کارگران استان است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به منزلت و جایگاه کار و کارگر در فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: کارگر خود را خدمتگذار جامعه می داند و برای خدمت به همنوعانش می کوشد.

یاوری کارگران را مهره‌های اقتصادی جامعه دانست و افزود: نقش کارگران در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بسیار پررنگ و تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به اقدامات موثر اداره کار برای امنیت شغلی کارگران، بیان کرد: تامین امنیت شغلی مادران کارگر و باردار تا پایان دوران شیردهی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش دستمزد کارگران به بیشتر از نرخ تورم را از دیگر اقدامات برای تامین امنیت شغلی کارگران دانست و افزود: در جهت ارتقای شغلی و سلامت محیط کار بازرسان کار 12 هزار و 700 مورد بازرسی انجام شده است.

یاوری با اشاره به برگزاری 177 جلسه کمیته فنی و بهداشت کار در محیط کارگاههای استان، گفت: برای اولین بار در استان، در راستای پیشگیری از حوادث کار، شناسایی کارگاههای پرخطر در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تشکیل 84 شرکت تعاونی در سال گذشته خبر داد و افزود: یک هزار و 645 نفر در این شرکتهای تعاونی مشغول به کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به اقدامات این اداره کل در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیش از 3 هزار و 500 نفر از کارگران استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد آموزش دیده اند.

یاوری افزود: 5 هزار 562 نفر از کارگران استان از تسهیلات بیمه تکمیلی و یک هزار و 450 نفر نیز از خدمات و تسهیلات فرهنگی، رفاهی و گردشگری استفاده کرده‌اند.

در پایان نیز از کارگران و کارفرمایان نمونه تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار