هفتم اردیبهشت، پرسنل اورژانس مشهد مقدس، دختر بچه پنج ساله‌ای را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد این شهر منتقل کردند که حال بسیار نامساعدی داشت و آثار و جراحات فراوانی در بدنش به چشم می‌خورد که بازگو کننده رنج بزرگ رفته بر وی بود؛ کودکی که به بی رحمانه ترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
کد خبر: ۴۱۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 29 April 2017
باز هم ضرب و شتم کودک بی گناهی دیگر به دست والدین، او را در آستانه مرگ قرار داد؛ اتفاقی تلخ که پیشتر نیز بارها رخ داده و نمونه های فراوانی از آن را به یاد داریم.

به گزارش «تابناک»؛ روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت، پرسنل اورژانس شهر مشهد مقدس، دختر بچه پنج ساله‌ای را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد این شهر منتقل کردند که حال بسیار نامساعدی داشت و آثار و جراحات فراوانی در بدنش به چشم می‌خورد که بازگو کننده رنج بزرگ رفته بر وی بود؛ کودکی که به بی رحمانه ترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
 
دکتر سید مجید تقی زاده، مدیر بیمارستان هامشی نژاد در این باره گفت: هنگام پذیرش این کودک خردسال، آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم روی شکم، سر و صورت قابل مشاهده بود و پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری، مشخص شد که علاوه بر شکستگی های پا و لگن، دچار آسیب های مغزی نیز شده است.
 
مرگ مغزی دختر ۵ ساله در ضرب‌وشتم توسط ناپدری 
وی افزود: این دختر با هشیاری بسیار پایین و پس از سه ساعت از ضربه وارده به بیمارستان انتقال یافته بود و پس از اقدامات اولیه به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

به گفته مدیر بیمارستان، هم اکنون کودک علایم حیاتی ندارد و دچار مرگ مغزی شده است و تنها با کمک دستگاه حیات دارد. وضعیت دردناکی که تقی زاده در تشریح چرایی وقوع آن می‌گوید: «ناپدری سنگدل پس از مشاجره با مادر، کودک را چندین بار بر زمین می‌کوبد که این امر موجب بروز آسیب های شدید بدنی و در نهایت مرگ مغزی می‌شود.»
 
ناپدری سنگدل بازداشت شد

در پی این رخداد، کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از بازداشت ناپدری سنگدل خبر داد و گفت: ناپدری این دختر پنج ساله با شکایت پدر این کودک و به دلیل ضرب و شتم کودک مزبور بازداشت و تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شده است.

وی افزود: به گفته پزشکان، وضعیت این دختربچه که اینک در بیمارستان بستری است، وخیم می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :