از راه‌اندازی ستادهای دکتر قالیباف در شرق کشور تا سخنرانی در خانه ملت و قم؛
پس از اینکه چمران از مرخصی شهردار تهران از روز دوشنبه دیروز تا 28 ماه جاری خبر داد دکتر قالیباف در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس که بیشتر حول مسائل اقتصادی کشور بود هدف مشترک خودش و آقای رئیسی را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، تکرار نشدن دولت فعلی خواند و تداوم این دولت را برای آرمانهای انقلاب و مسائل اقتصای کشور، خطرناک دانست.
کد خبر: ۴۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 25 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، شهردار تهران در این دیدار ایجاد پنج میلیون شغل را یک ضرورت دانست و بر ضرورت همگرایی اصولگرایان در انتخابات اخیر تاکید کرد.
 
 آخرین اخبار از فعالیت‌های انتخاباتی دکتر قالیباف
 ادای احترام دکتر قالیباف به مقام شامخ شهدای گمنام مجلس شوراي اسلامي پس از جلسه با نمایندگان خانه ملت

همچنین، ستادهای انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف در پهنه شرق کشور با سفر دکتر رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد و کلات به استان خراسان جنوبی، راه اندازی شد.
 
همچنین در گردهمایی روز جمعه مسئولان ستادهای شهرستانهای استان خراسان رضوی در مشهد، ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در این استان نیز رسما فعالیت خود را  آغاز کرد
دکتر سردار قالیباف همچنین در گفتگو با بخش خبری 20:30 سیما گفت: برنامه دولت مردم جهاد عليه بيكاري و ایجاد پنج میلیون شغل در طول چهار سال است.
 
 راه اندازی سامانه ملی کارانه با ثبت نام جوانان جویای کار و اعطای مبلغ ماهانه نفری ۲۵۰ هزار تومان حق کارانه تا زمان اشتغال به کار ، مکانیسم وی برای ایجاد 5 میلیون شغل در کشور است.
 
پول 96 درصد مردم در بانک در اختیار ۴ درصد مردم قرار می گیرد
 
دکتر قالیباف در مسجد امیرالمومنین(ع) قم نیز پرسید:  چطور می شود که در عرصه امکانات جزء کشورهای اول دنیا هستیم اما در اقتصاد جزو کشورهای آخر دنیا؟! این ها چیزی جز سوء تدبیر نیست!
 
وی افزود : در ۲۹ اردیبهشت می خواهیم کاری کنیم که وضع اقتصادی را از حالت بحرانی خارج شود و مردم در یک دوره چهارساله به آرامش نسبی برسند.
 
شهردار تهران یادآوری کرد: خداوند از علما پيمان گرفته كه در راه نجات مستضعفين سر از پا نشناسند و در اين راه نبرد كنند امروز هم بحران بيكاري عرصه مجاهدت است
 
وی خاطر نشان کرد: در اوائل جنگ تحميلي ما حتي يك خمپاره شصت هم نمي توانستيم توليد كنيم اما كمتر از يك دهه به تكنولوژي دست پيدا كرديم و موشكي ساختيم  كه هدفش را هزاران كيلومتر دورتر دنبال مي كرد الان ما جزء ٥ كشور اول دنيا در زمينه صنايع نظامي و دفاعي هستيم اما در شاخص هاي اقتصادي در رده هاي اخر هستيم.
 
قالیباف افزود: مرداني كه در صحنه جنگ در مقابل دشمن قد خم نكردند حالا بخاطر معاش شرمنده زن و بچه خود هستند قرار انقلاب ما اين نبود كه مردم را از صحنه فعاليت هاي اقتصادي حذف كنيم.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رشد 15 برابری كشور اظهار تاسف کرد: این رشد به نفع اكثريت ٩٦ درصدي بكار گرفته نمي شود دانشجويي  داريم كه هزينه تحصيلش را مادرش به سختي با كار كردن در منزل ديگران به دست مي آورد!  
 
وی افزود: امروز مجموعه نفت و گاز ما با احتساب ميادين جديد رتبه يك دنيا است نقدينگي هم افزايش پيدا كرده اما امروز نه دست توليد كننده پول هست نه دست مصرف كننده!
 
دکتر قالیباف گفت: نمونه ظرفيت هاي پول ساز حوزه داروهاي گياهي است بيش از ٩٠ درصد گونه هاي اين گياهان را در ايران داريم كه معادل كل قاره اروپا است اما بسيار حداقلي استفاده كرديم در حالي كه برخي كشورها از اين ظرفيت تا ٨٠ ميليارد دلار درآمد كسب مي كنند
 
به گفته وی، بيش از ٥٠ هزار ميليارد تومان وام فقط در اختيار چند صد نفر قرار مي گيرد اما مردم گرفتار ٥ ميليون تومان وام خرد هستند!
 
شهردار تهران درباره یارانه ها نیز تاکید کرد: چطور بودجه جاري دولت در ظرف سه سال سه برابر مي شود اما يارانه سال ٨٩ با يارانه ٩٦ هيچ تفاوتي نمي كند.
 
پاسخ دهقان به جهانگیری!
 
محمد دهقان رئیس ستاد انتخابات قالیباف در واکنش به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: من پیشنهاد می کنم جهانگیری اظهارنظرش را اصلاح کند و نگوید نمی توان 5 میلیون شغل ایجاد کرد بلکه بگوید، ما به عنوان دولت تدبیر و امید نمی توانیم.
 
در جلسه قالیباف با نمایندگان مجلس چه گذشت؟  
 
رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به جلسه محمد باقر قالیباف در بهارستان که به دعوت اعضای فراکسیون ولایی انجام گرفت، اظهار کرد: در جلسه آقای قالیباف در خانه ملت اگر چه نهاد دعوت‌کننده فراکسیون ولایی مجلس بود اما حدود 150 نماینده از نمایندگان سایر فراکسیون‌ها و طیف‌های سیاسی و اقوام و مذاهب موجود در مجلس حضور داشتند.
 
شیران خراسانی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز صبح قالیباف در بهارستان، تصریح کرد: عمده مباحث مطروحه در جلسه امروز صبح ناظر بر این نکته بود که با توجه به شاخص‌ها و داده‌های آماری در حوزه‌های مختلف بویژه مقولات اقتصادی، وضع امروز کشور مطلوب نیست و نیاز به تغییر و تحول اساسی است.
 
 وی با بیان اینکه در جلسه امروز بر ضرورت گران اداره نشدن کشور تاکید شد، گفت: قالیباف در جلسه امروز تاکید داشت که باید اداره کشور به سمتی سوق پیدا کند که میان اعتبارات جاری و هزینه‌ای و مصارف کلی و اعتبارات عمرانی یک تناسب متعارف ایجاد شود؛ در حال حاضر نسبت هزینه‌های جاری به مصارف کلی حدود 85 درصد است و نسبت هزینه‌های تملک دارایی و بودجه عمرانی به کل مصارف چیزی در حدود 14 درصد است؛ آقای قالیباف با ادله متقن تاکید داشت که این نسبت باید تغییر کند.
 
شیران خراسانی با اشاره به تاکید قالیباف به موضوع اشتغالزایی در جلسه امروز، تصریح کرد: همه کارشناسان و متخصصان امر متفق‌القول معتقدند که کالای قاچاق که حجم سالانه آن 25 میلیارد دلار است، موجب از دست رفتن 5/2 میلیون فرصت شغلی می‌شود؛ بنابراین اگر به صورت سازمان‌یافته و منسجم با کالای قاچاق مقابله شود می‌توان به ایجاد 5/2 میلیون شغل امیدوار بود و این موضوعی است که در اولویت برنامه‌های آقای قالیباف است و در جلسه امروز نیز مورد تاکید وی قرار گرفت.
 
توضیح درباره ستاد انتخاباتی قالیباف
 
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فضاسازی برخی سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی پیرامون ستاد انتخاباتی قالیباف، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مخدوش  چنین القاء کردند که قالیباف ستاد انتخاباتی نخواهد داشت؛ حال آنکه ایجاد ستاد انتخاباتی و معرفی نمایندگانی به وزارت کشور و استانداری‌ها از سوی کاندیداها جهت ایجاد هماهنگی از زمره الزامات انتخابات است.
 
وی خاطرنشان کرد: سخنان آقای قالیباف ناظر بر این نکته بود که هر خانواده ایرانی می‌تواند یک ستاد انتخاباتی برای «دولت مردم» باشد و وی به هیچ وجه اعلام نکرد که ستادی نخواهد داشت.    

شایان ذکر است کانال انتخاباتی دکتر قالیباف در شبکه های اجتماعی جدول برنامه های وی در صدا و سیما را به شرح زیر اعلام کرد: 
 
 آخرین اخبار از فعالیت‌های انتخاباتی دکتر قالیباف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار