معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی:
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار واگذاری امکاناتی در کربلا، نجف و کاظمین با هدف احداث زائر سرا برای زائران ایرانی در ایام اربعین شد.
کد خبر: ۴۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 24 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسن واحدی در دیدار با معاون استاندار کربلای معلی اظهارکرد: از طرف عراقی خواستار واگذاری امکاناتی در کربلا، نجف و کاظمین به منظور احداث زائر سرا برای زائران ایرانی در ایام اربعین هستیم و این موضوع می تواند متقابلا نیز برای کشور عراق در مشهد نیز محقق شود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در استانداری خراسان رضوی توسعه و بهبود سطح خدمات برای رفاه حال زائران خارجی است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طرح جامع زیارت طرحی با چشم انداز ۵ ساله بوده که اساس کار آن بر دو مقوله فرهنگ و رفاه زائر تدوین شده است.

وی از اجرای ۳۰ زائر سرای ارزان قیمت پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و دو زائر شهر در مبادی ورودی مشهد خبر داد و گفت: احداث ۴ واحد از زائرسراهای ارزان قیمت به اتمام رسیده است.

واحدی با تشریح مزایای طرح زیارتی مبدا به مبدا، اعزام گروهی زائر از عراق به مشهد از طریق شرکت های معتبر مسافرتی را مشمول تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی خدمات دانست و خواستار معرفی شرکت های مسافرتی  مورد تایید عراق شد.

محمد حسن واحدی گفت: سالانه ۲ میلیون زائر خارجی به مشهد مقدس مشرف می شوند که بیشتر آنها خواهران و برادران عراقی هستند.

در این جلسه طرح جامع اجرای شبکه آب و فاضلاب کربلا با همکاری خراسان رضوی توسط هیئت عراقی مطرح و مقرر شد پس از تبادل نظر با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اقدامات لازم انجام پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار