معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي:
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي با بيان اينكه «طرح بورسيه تحصيلي امام رضا(عليه‌السلام)» با همكاري معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوي و دانشگاه بين المللي امام رضا(عليه‌السلام) اجرايي شده است،گفت: در سال 95، 250 دانشجوي محروم بصورت رايگان در اين دانشگاه مشغول به تحصيل شدند.
کد خبر: ۴۱۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 24 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، مصطفي خاكسار قهرودي با بيان اينكه اعطای بورسیه تحصیلی امام رضا(عليه‌السلام) به دانش‌آموزان ممتاز کم‌برخوردار در سال 95 اجرايي شد، بيان كرد: در سال 95 دانشگاه بین المللی امام رضا(عليه‌السلام) شرايطي را ايجاد كرد تا 250 دانشجوی ممتاز کم برخوردار در مقطع کارشناسی این دانشگاه به صورت رايگان مشغول به تحصيل شوند.
وي تصريح كرد: اين طرح در راستای تحقق منشور هفت‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری و با مساعدت ویژه‌ی تولیت آستان قدس رضوی انجام شده كه طي آن بخشي از ظرفیت پذیرش ورودی سال 1395 اين دانشگاه در مقطع کارشناسی به دانش‌آموزان ممتاز و بي‌بضاعت با ارائه‌ی تسهیلات ویژه، اختصاص يافته است.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه را يكي مهمترین رسالت‌هاي اين معاونت معرفي و ابراز كرد: آستان قدس رضوي بر اساس منشور هفتگانه رهبري معظم انقلاب به عرصه خدمت رساني به محرومان ورود پيدا كرده و اين موضوع به معناي برعهده گرفتن وظايف دستگاه‌ها و ارگان‌هاي داراي مسئوليت نيست، بلكه همراهي و همگامي براي كاستن آلام نيازمند است.
خاكسار در پايان گفت: در منشور هفت گانه رهبری معظم، بر استفاده از امکانات و توانایی‌های آستان قدس رضوي برای ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به زائران و مجاوران محروم این آستان مقدس تاكيد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار