نشست رییس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی با مدیریت شبكه بهداشت و درمان شهرستان فریمان برگزارشد.
کد خبر: ۴۱۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 24 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،در نشست رییس شورای مشارکت‌های زنان خیرین سلامت خراسان رضوی با مدیریت شبكه بهداشت و درمان شهرستان فریمان، مشکلات و معضلات بهداشتی مناطق زلزله‌ زده و نیازهای آنان موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات انجام‌شده در مناطق زلزله‌زده در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های موجود در حوزه سلامت شهرستان مطالبی بحث و گفتگو شد و با توجه به اهمیت و لزوم تعامل و همکاری بین خیرین و شبکه بهداشت به‌عنوان راهکاری مهم و تأثیرگذار در حوزه سلامت تأکید شد.
آرزو حیدریان رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت ضمن ارائه بسترهای مساعد همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان فریمان، در خصوص همکاری و ایجاد مجمع خیرین سلامت شهرستان فریمان قول مساعد داده ونشستهای هماهنگی را برای بهبود فرایند خدمات به مردم مؤثر دانست.
وی با تقدير از تلاش‌های همه‌جانبه شبکه بهداشت و درمان فریمان در نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آسیب دیدگان زلزله عنوان كرد: نگاه مثبت به بحث خيرين در شهرستان باعث شكوفايي مشارکت‌های اجتماعي و حضور همه‌جانبه خيرين در عرصه شهرستان فریمان خواهد شد.
وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که بیمار و خانواده‌اش دغدغه و رنجی، جز رنج بیماری داشته باشند.این‌ آرمان مجمع خیرین سلامت است.
حیدریان گفت: مشکل اساسی که در بحث درمان وجود داشت هزینه‌های زیاد درمان و پرداخت آن توسط خود بیمار بود که موجب رها کردن پروسه درمان از سوی بیمار می‌شد.
رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد، با اجرای فعالیت‌های این شورا آرامش و اطمینان قلبی در بیماران ایجاد شود و بیماران دیگر هیچ رنجی به‌جز درمان بیماری خود نداشته باشد.
در ادامه این نشست دکتر محمدعلی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان بابیان اینکه كمك به مردم موهبتي الهي است كه از سمت خداوند به خيرين عطاشده است، وی خاطرنشان كرد: حضور شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در شهرستان فریمان جاي مسرت دارد.
وی از خيرين به‌عنوان اهرم‌های رشد و تعالي یادکرد و افزود: حضور خيرين سلامت و انگیزه‌ی ايشان براي كمك به مردم شهر و استانشان ظرفيت فوق‌العاده‌ای است كه هيچگاه نبايد ناديده گرفته شود.
وی ادامه داد: عملكرد این شورا نشان می‌دهد كه اين مجمع يكي از موفق‌ترین مجامع خيرين در كل كشور بوده است
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان تصریح کرد: باید مسئولین راه و بستر مناسب را برای مشارکت خیرین فراهم و موانع اداری را از سد راه امور خیرخواهانه بردارند.
در پایان این نشست نيز ضمن ارائه برنامه‌های صورت گرفته و در دست اقدام شهرستان فریمان ضروريات اجراي برنامه‌ها عنوان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار