آیت‌الله علم الهدی :
آیت الله علم الهدی گفت: کشور نیازمند مدیر اجرایی است که از غرش های آمریکا نهراسد و نان و آب مردم را به دست دادن با دشمن گره نزند.
کد خبر: ۴۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 24 April 2017
آیت ا... سید احمد علم الهدی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) که در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) مشهد افزود: تقابل اولیای خدا با قدرتمندان هیچ گاه تقابلی شخصی نبوده، بلکه تقابلی گفتمانی بر سر توحید و شرک بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ذکر این نکته که تقابل حضرت موسی بن جعفر(ع) با هارون، تقابل گفتمانی بوده است، خاطرنشان کرد: گفتمان هارون در پی تکیه زدن بر اریکه قدرت، تسلط بر مردم و دست درازی بر زندگی و مصالح و سرنوشت آنان بود اما تقابل حضرت موسی بن جعفر(ع) براساس گفتمان رهبری سیاسی آمیخته با رهبری مرامی بود، در گفتمان امام(ع) رهبری امت اسلام در تقوا و عدالت و تلاش برای رسیدن به خداست و مدیریت اقتصادی و سیاسی مردم در سایه همین رهبری انجام می شود.
امام جمعه مشهد با اشاره به حجیت سیره ائمه اطهار(ع) از جمله حضرت موسی بن جعفر(ع) و لزوم تبعیت از ایشان در جامعه امروز به ویژه انقلاب اسلامی، گفت: تقابل گفتمان حضرت موسی بن جعفر(ع) با گفتمان هارونی امروز هم وجود دارد و گفتمان ولایی انقلاب اسلامی که در پی ظهور حضرت ولی عصر(عج) است با گفتمان لیبرال دموکراسی و استکبار جهانی در صف آرایی و تقابل شدید است. زیرا در صورت گرایش دنیا به گفتمان انقلاب اسلامی بساط استکبار جمع خواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود تقابل سکولاریسم سیاسی و گفتمان انقلابی در اداره کشور، افزود: با وجود تقدیم شهدا برای استمرار شکوفایی درخت انقلاب اسلامی از سوی مردم، گفتمانی در کشور وجود دارد که بی توجه به شیوع گفتمان انقلاب اسلامی در کشور هایی همچون بحرین، عراق، یمن، لبنان و... است و تقابل با استکبار را تا آن جایی مجاز می داند که به منافع آنان و ما صدمه ای وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار