عضو شورای شهر مشهد:
عضو شورای شهر مشهدمقدس گفت: افراد کم کار و پرصحبتی هستند که موی دماغ شورا و شهرداری شده‌اند و عظمت کار نیروهای انقلابی و ولایی را زیرسئوال می‌برند.
کد خبر: ۴۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 23 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، محمود عامری‌فرد با بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار مشهد مانند تمام شهروندان کشور دارای حق و حقوق قانونی است و حضور شهردار در فعالیت‌های سیاسی نیز اگر از امکانات شهرداری استفاده نکند و در زمان مرخصی بلامانع است؛ ضمن اینکه مرخصی حق قانونی شهردار است برای مثال شهردار سابق نیز از مرخصی برای حج واجب استفاده کرد.

عضو شورای شهر مشهد گفت: آقای مرتضوی نیز می‌تواند مانند تمام شهرداران از حقوق قانونی خود استفاده کند؛ مباحث اخیر مطرح شده از سوی برخی از اعضای شورای شهر، موضع تمامی اعضای شورا نبوده و طبیعی است که در نظام شورایی اختلاف نظرات سیاسی نیز وجود داشته باشد.

عامری‌فرد بیان کرد: آقای مرتضوی با رای بالایی انتخاب شدند و زمان انتخاب ایشان نیز یکی دو نفر مخالف بودند و همین افراد همچنان سعی می‌کنند مانع شده و به نوعی چوب لای چرخ فعالیت شهرداری قرار ‌دهند و همواره بحث از تحقیق و تفحص و استیضاح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی انتقادات در فضای رقابت‌های انتخاباتی  پیش‌رو با هدف  سوءاستفاده از فضای فعلی برای کسب رای در انتخابات آتی شورای شهر است، اظهار داشت: برخی اعضاء منتقد شورا خود نمادی از ابوالمشاغل بوده و صاحب چندین شغل هستند که حتی با وجود این مشاغل این شائبه وجود دارد که آیا این‌ها می‌توانستند عضو شورای شهر شوند یا خیر؟ اینکه آیا اصلاً می‌توانند برای دوره فعلی هم کاندیدا شوند یا خیر؟

عامری‌فرد ادامه داد: اصحاب رسانه و افکار عمومی باید از این افراد سئوال کنند که آنان در چند جلسه شورای چهارم شرکت کرده‌اند و یا در کدام یک از جلسات علنی از ابتدا تا انتها حضور داشته‌اند که هم‌اکنون نسبت به مرخصی قانونی شهردار اعتراض می‌کنند؟ برخی اعضا،  افراد کم کار و پرصحبتی هستند که موی دماغ شورا و شهرداری شده‌اند و عظمت کار نیروهای انقلابی و ولایی را همواره زیر سوال می‌برند.

وی افزود: فرماندار مشهد نیز که با گرایش سیاسی خاص و در برنامه تلویزیونی به این مسئله ورود پیدا کرده، بهتر است به‌جای آن‌که از جانب افکار عمومی اظهارنظر کند، بگوید چرا برای ورود امثال آقای جهانگیری شائبه‌ای برای آنان به وجود نیامده است؟

عضو شورای شهر مشهدمقدس در پایان خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر مشهد، اکثریت اعضاء تصمیم‌گیری برای مرخصی شهردار را به ریاست شورا تفویض کردند تا در زمان لازم ایشان به آقای شهردار مرخصی دهد و خلاف فضاسازی بدخواهان بحث استعفا و یا تعیین قائم مقام شهردار منتفی است و آقای مرتضوی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار