اندر فعالیت های انتخاباتی آقای شهردار؛
کمتر از یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده است و مشهد دو نماینده ی ریاست جمهوری دارد که صلاحیتشان نیز تائید شده است. این در حالی است که تبعات نامزدی کاندیداهای مشهدی برای پایتخت معنوی جهان اسلام بسیار زیاد است زیرا بناست این شهر شهردار نداشته باشد.
کد خبر: ۴۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ کمتر از یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده است و مشهد دو نماینده ی ریاست جمهوری دارد که صلاحیتشان نیز تائید شده است. این در حالی است که تبعات نامزدی کاندیداهای مشهدی برای پایتخت معنوی جهان اسلام بسیار زیاد است زیرا بناست این شهر شهردار نداشته باشد.
در میان اخبار مختلف، خبر انتخاباتی این روزهای مشهد جنجال بسیاری به پا کرده است. صولت مرتضوی، شهردار مشهد ریاست ستاد استانهای رییسی را بر عهده گرفته است؛ شهردار مشهد تا روز انتخابات به غیر از روزهایی که برنامه، افتتاحیه یا نشست خاصی در مشهد باشد، از مرخصی خود استفاده میکند.

فعالیت سیاسی در زمان بحران

فعالیت های سیاسی آقای شهردار نیز سابقه ی بسیاری داشته است تا جایی که او در گذشته نیز در زمان بحران مردم مشهد را تنها گذاشته است. سید صولت مرتضوی که از وی به عنوان سیاسی‌ترین شهردار مشهد یاد می‌شود یک روز پس از زلزله در مشهد مردم این شهر را که در حالت اضطراری قرار داشتند تنها گذاشت و برای شرکت در جلسه جنا به نمایندگی از ابراهیم رئیسی به تهران رفت.

مخالفت اعضای شورای شهر؛ درخواست استعفای شهردار از سمت خود

 رفتارهای سیاسی در سمتی که به منابع عظیم مالی متصل است از عملکردهایی است که انتفادهای بسیاری به خود دیده است. این در حالی است که جلال فیاضی، عضو شورای شهر نسبت به این رفتار شهردار واکنش داد و عنوان کرده که پیشنهاد بنده این است که آقای مرتضوی برای تعیین تکلیف کار شهرداری و اینکه با فراق کامل به کار انتخاباتی خود بپردازند استعفا دهند. ایشان می‌توانند مرخصی بگیرند اما طبق سخنان رئیس سابق شورای شهر آقای مرتضوی از تمام مرخصی خود استفاده کرده‌اند. طبق منويات مقام معظم رهبري ورود شهرداريها و شوراهاي شهر به مناقشات سياسي يک سم مهلک براي شهر است.
علي اصغر نخعي راد ديگر عضو شوراي شهر مشهد نيز گفت: در صورت تاييد خبر فعاليت سياسي شهردار در ستاد انتخاباتي بطور يقين با اين اقدام مخالف هستم.
غلامرضا بصيري پور عضو شوراي عالي استانها نيز گفته است: از روز نخست مخالف حضور مرتضوي به عنوان شهردار مشهد بودم و در صورت فعاليت انتخاباتي بايد استعفا دهد.
 
لازم به توضیح است برخی منابع خبر از استعفای شهردار مشهد به خاطر فعالیت های انتخاباتی دادند که چندی پس از آن این خبر تکذیب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار