معاون اول رئیس جمهور به مشهد سفر می کند
استاندار خراسان رضوی با بیان این که برای سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس درخواستی ارائه کرده‌ایم اما این برنامه قطعی نشده است، گفت: سفر رئیس جمهوری در هفته آینده به مشهد مقدس منتفی است.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 22 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان با بیان این که برای سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس درخواستی ارائه کرده‌ایم اما این برنامه قطعی نشده است، گفت: سفر رئیس جمهوری در هفته آینده به مشهد مقدس منتفی است.

وی افزود: اسحاق جهانگیری به دعوت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و به منظور شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی که در چارچوب برنامه های رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود، پنجشنبه هفته جاری به این شهر سفر می‌کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این سفر تعدادی از پروژه‌های مهم صنعتی استان به‌ویژه فولاد نیشابور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، البته برنامه پیشنهادی ما برای این سفر ارائه شده که دفتر معاون اول با توجه به فرصت پیش‌بینی شده در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رشیدیان ادامه داد: با این حال از سفر رئیس جمهور به استان هر زمانی که میسر باشد استقبال می‌کنیم زیرا منشاء خیر و برکت بوده و مصوبات و ابلاغ اعتباراتی را در پی داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار