همزمان با روز ارتش؛
همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح خراسان رضوی و لشکر پیروز ثامن الائمه(ع) اقتدار خود را طی آئین باشکوهی در میدان ۱۵ خرداد مشهد مقدس به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، نیروهای مسلح خراسان رضوی صبح سه شنبه همزمان با روز ارتش( ۲۹ فروردین ماه)، با شرکت در رژه نظامی، جلوه ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

تیپ ها و یگان های لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع)، هوانیروز، پدافند هوایی، یگان های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، نیروی انتظامی با نظم و انضباط خاصی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین حضور امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امیرعبدالله رشادی فرمانده پدافند شمال شرق کشور، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) ، سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم سبب شکوه بیشتر شد.

در ابتدای این مراسم چتر بازان در محل ر‍ژه فرود آمدند و یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی استان شامل‌ پیاده نظام ویگان های خودرویی و سایر نیروهای مسلح ر‍ژه خود را آغاز کردند.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی استاندار خراسان رضوی و با حضور مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران استان از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز شد و در خیابان امام رضا ( ع ) پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار