سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: وزیری 40 دقیقه از جلسه یک ساعته ای را در خواب است ؛ مگر قحط الرجال است؟ و چرا از مدیران جوان و با انگیزه برای تحول کشور استفاده نمی شود؟
کد خبر: ۴۰۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در نشست جامعه اسلامی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه اظهار کرد: کسی که سال 60 خانه 70 متری داشت و الان در ولنجک خانه 2000 متری دارد و فقط استخر و جکوزی آن 170 متر است این فرد دیگر به دنبال مبارزه با آمریکا و استکبار نیست.
 
عملکرد سیاست خارجی دولت روحانی نمره‌اش زیر صفر است / چرا در سوریه 8 ماه بدون سفریم؟! / بدترین شرایط را در رابطه با تاجیکستان و ترکمنستان داریم! / جمنا نماینده همه اصولگرایی نیست / احمدی نژاد موتور تولید رای است / وزیری 40 دقیقه از جلسه یک ساعته مجلس را در خواب است! / آنکه در ولنجک خانه 2000 متری دارد دیگر دنبال مبارزه با آمریکا و استکبار نیست/ مصالح تعلیم و تربیت را با هشت بخاری معامله می کنند! /  برخی نمایندگان با آقای روحانی سلفی می گیرند! 
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره شاخصه های رئیس جمهور که باید فردی انقلابی ، با انگیزه ، پرتحرک و دیندار باشد تصریح کرد: فرد انقلابی رفاه زده و اهل زندگی تجملی نیست و اگر فردی تجمل گرا شد در برابر استکبار نمی ایستد.
 نماینده مردم ورامین مجلس با بیان اینکه ضعیف ترین دوره سیاست خارجی را در دولت یازدهم داشته ایم، افزود: دولت یازدهم تشخیص درستی از مشکلات کشور در حوزه سیاست خارجی داشت اما در مقام عمل اقدام مناسبی انجام نداد و من به عملکرد سیاست خارجی دولت نمره زیر صفر می دهم.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: دیروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره روابط با 15 کشور همسایه صحبت شد که با کشورهایی مانند تاجیکستان و ترکمنستان که پیش از این برای برقراری رابطه با ما بسیار راغب بودند امروز بدترین شرائط را داریم .
وی افزود: در حالی که این همه هزینه کرده ایم و در سوریه شهید داده و دماغ آمریکا را در این کشور به خاک مالیده ایم اما الان که وقت چیدن محصول است، هشت ماه است که در سوریه سفیر نداریم.
حسینی افزود: هرکس را می خواهند بگذارند، از همین اعضای لیست امیدی ها که حامی دولت هستند، سفیر تعیین کنند. اما هم اکنون 10 ها سفارت خانه کشورمان با سرپرست اداره می شود!
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره تصویب 20 دقیقه ای برجام گفت:بر اساس نظر دولت اصلا قرار نبود مجلس برای تصویب برجام ورود کند و مقام معظم رهبری به مجلس در این زمینه نقش دادند و گفتند مجلس باید نظر دهد.
وی با اشاره به سفیر فعلی کشورمان در آلمان گفت: فردی که 12 سال پس ازبازنشستگی به عنوان سفیر در کشور با اهمیتی مثل آلمان منصوب می شود نمی تواند رفتاری با انگیزه و پر تحرک داشته باشد.
نماینده مردم ورامین در خانه ملت با بیان اینکه مطالبات مردم، وعده هایی است که رئیس جمهور در زمان انتخابات داد افزود: فیلم های وعده های انتخاباتی آقای روحانی موجود است. ایشان در تبلیغات انتخاباتی شان صریح و روشن اعلام کردند که در ۱۰۰ روز اول برنامه دارم که اقتصاد کشور را ساماندهی کنم اما در سخنرانی شان اعلام کردند که رسانه ها دروغ به من می بندند که گفته ام در ۱۰۰ روز اول اقتصاد را ساماندهی می کنم.
 وی خطاب به دانشجویان خواستار شد :در انتخابات مجلس نماینده ای انتخاب کنید که وکیل ملت باشد ، خودش باشد و نگاه به دهن و این و آن نکند . صاحب تشخیص باشد.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره جایگاه نماینده مجلس گفت: وزیر و رئیس جمهور باید دنبال نماینده راه برود چون ناظر بر دولت است اما گاهی نماینده ها نمی دانند کجا نشسته اند!
وی اظهار کرد: وقتی رئیس جمهور به مجلس می آید حدود 40 نماینده انگار در پارک هستند از ورود رئیس جمهور به مجلس با تلفن همراه خود عکس و فیلم می گیرند و یا با آقای روحانی سلفی می گیرند!
نقوی حسینی افزود:در جریان استیضاح وزیر آموزش و پرورش قرار بود نماینده ای به عنوان نفر اول به نفع استیضاح صحبت کند که شب استیضاح با من تماس گرفت و گفت من صحبت نمی کنم آقای ابوترابی گفته صحبت نکن.
این نماینده مجلس یادآوری کرد:با گوش خودم شنیدم یک نماینده از وزیر برای یک مدرسه هشت بخاری گرفت و استیضاح را پس گرفت .مصالح تعلیم و تربیت را با هشت بخاری معامله می کند.   
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح تصویب برخی قوانین در مجلس گفت:اداره مجلس دهم سبک خاصی دارد .105 کرسی لیست امید داریم اینها وکیل دولت هستند و دولت هرچه بگوید قبول می کنند و کاری به درست و غلط بودن آن ندارند..به طرحی که برای سوال در جلسات رسمی ،غیر رسمی و عرفی شش ماه زندان تعیین شده را اینگونه رای دادند.اولین امضاء هم متعلق به آقای عارف بود.
نقوی حسینی گفت: بعدا عارف به من گفت ؛ به خدا من نخوانده ام ، بچه ها آوردند و من امضاء کردم. ( وی خطاب به خبرنگاران گفت: این مطلب را ننویسید من و آقای عارف در مجلس دوست و همکار هستیم )
وی درباره ساختار مجلس افزود: 120 کرسی اصولگرا داریم که 40 تا 50 تای آنها اصول گرای واقعی می شوند درحالیکه برای رای آوردن به 150 رای نیاز است لذا کار در دست 50 عضو فراکسیون مستقل است که در اختیار رئیس مجلس هستند.
این نماینده مجلس افزود: آقای لاریجانی اگر بخواهد اصول گراها رای بیاورند ، آنها را در کاسه اصول گرا می گذارد و اگر بخواهد اصلاح طلب ها رای بیاورند نیز همین کار را می کند.  
وی درباره آرای انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت:در این انتخابات مردم آمادگی دارند به روحانی رای ندهند . البته آقای روحانی پایه رای  10 تا 12 میلیونی دارد که اینها رای جناحی و جریانی است. 20 و چند میلیون نفر رای ندارند پس هر کسی بتواند این تعداد رای را مدیریت کند که در این صورت دیگر روحانی رئیس جمهور نخواهد بود.
نماینده مردم ورامین افزود: دو جریان مدعی  مدیریت این 20 و چند میلیون رای هستند .یک جریان اصولگراست که حول محور جمنا می گردد و در نهایت هم یک نماینده معرفی می کند. البته جمنا نماینده همه اصولگرایی نیست . جریان دیگر هم طیف آقای احمدی نژاد است که پایه رای15 میلیونی دارند آنان نیز مدعی همان 20 و چند میلیون رای هستند.اصولگرا ها  هم 10 تا 12 میلیون پایه رای دارند اما اینکه چه کسی را شورای نگهبان تایید صلاحیت کند معادله را بر هم می زند.
نقوی حسینی افزود: من خلاف نظر سیاسی خودم اعلام می کنم در این سه مجموعه احمدی نژاد هنرش در مدیریت این 20 و چند میلیون رای بیشتر است و با اینکه به او رای نمی‌دهم اما معتقدم وی رای ساز است؛ احمدی نژاد موتور تولید رای است که بقیه این ویژگی را ندارند.
به گفته نقوی حسینی، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است  فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس طی هفته‌های آینده با داوطلبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند دیدار و گفت‌وگو کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار