رییس شورای اسلامی شهر مشهد؛
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مقرر شده یک قطعه زمین ارزشمند به شهرداری مشهد واگذار شود تا از محل ارزش افزوده حاصل از فروش زمین با پروانه ساختمانی آن، بودجه ساخت باغ موزه دفاع مقدس تامین گردد.
کد خبر: ۴۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 16 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از شهر فردا، محمدکمال سرویها با بیان این مطلب اظهار کرد: در دوره چهارم شورای شهر، علی‌رغم اینکه چند قطعه زمین به عنوان گزینه‌های مختلف پیش‌بینی شده بود، بهترین زمین را در مجموعه کوهسنگی انتخاب کرده و به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واگذار کردیم.
وی با اشاره به روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس افزود: مراحل این پروژه کند شده اما هیئت امنای باغ‌موزه فعال است و همه تلاش می‌کنند که ساخت باغ‌موزه سرعت خوبی پیدا کند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد ابراز کرد: مشاور مطالعات پروژه را انجام داده است و براساس برآوردهای صورت‌گرفته، حدود ٧٠ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان رضوی نیاز است که مقرر شده اعتبارات اولیه از طریق سپاه پاسداران، ارتش، استانداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تامین شود.
سرویها با بیان اینکه مراحل اولیه پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس از محل اعتبارات نهادهای مختلف اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای تامین مابقی اعتبارات موردنیاز پروژه و تکمیل باغ‌موزه، تصمیماتی در هیئت امنا گرفته شده است.
وی ادامه داد: مقرر شده است اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی یک قطعه زمین ارزشمند را به شهرداری مشهد واگذار کند و از محل ارزش افزوده حاصل از فروش زمین با پروانه ساختمانی آن، اعتبارات موردنیاز تامین شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این موضوع از طریق وزیر راه و شهرسازی در حال پیگیری است. با این حال، امیدواریم دولت حمایت کند که شاهد به نتیجه رسیدن این اقدامات باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار