مهر علیزاده :
تابناک تهران - محسن مهرعلیزاده در واکنش به اینکه یکی از گزینه های شهرداری تهران است،گفت: " حضور من در انتخابات شورای شهر به دلیل این بوده که بنده با توجه به تجربیاتم می‌توانم در جهت بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان تهرانی تاثیرگذار باشم. با این وجود اگر مردم و اعضای شورای شهر از بنده تقاضا کنند، حاضر هستم برای خدمت به مردم هر کاری انجام بدهم. هدف من از حضور، شهرداری تهران نبوده اما در صورت تقاضای مردم به شهرداری تهران فکر می‌کنم."
کد خبر: ۴۰۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 15 April 2017
محسن مهرعلیزاده متولد سال 1336 در مراغه آذربایجان شرقی است. در دولت نخست اصلاحات، استاندار خراسان بزرگ شد و در دولت دوم، جایگاهش را به سید حسن رسولی سپرد  و خودش بر صندلی ریاست سازمان تربیت بدنی نشست. مهرعلیزاده امروز رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای است و همزمان در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی اصلاح طلبان عضویت دارد.

مهرعلیزاده یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال۸۴ بود. او و مصطفی معین پس از رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان با حکم حکومتی به چرخه انتخابات بازگشتند.

مهرعلیزاده امروز کاندیدای شورای شهر تهران است. این در حالی است که وی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی شهرداری تهران نیز نام می‌برند.

مهر علی زاده معتقد است: شورای شهر یک جایگاه تعیین کننده و استراتژیک برای تحقق مطالبات شهروندان است و از نقش مهمی در توسعه شهری و بالا بردن کیفیت زندگی مردم برخوردار است. به همین دلیل اگر مجموعه افرادی با تخصص‌های ممتاز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در این جایگاه حساس قرار بگیرند، می‌توانند زندگی بهتری را برای شهروندان رقم بزنند. 

وی افزود: بنده نیز با توجه به سوابق مختلفی که در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و مدیریت استانی داشته‌ام، احساس کردم که در شرایط فعلی با حضور در شورای شهر تهران که با مشکلات متعددی همراه بوده، می‌توانم منشا خدمات تاثیرگذاری برای شهروندان تهرانی باشم. به همین دلیل نیز در انتخابات شورای شهر کاندیدا شدم.

به گفته وی بدون شک کار در شورای جدید با توجه به اتفاقات گذشته سخت و دشوار خواهد بود. اگر شورای شهر و اعضای آن مستعد ایجاد حاشیه نبودند به هیچ عنوان این همه حاشیه پیرامون شورای شهر شکل نمی‌گرفت. به نظر من شورای شهر باید جایگاه خود را به پارلمان شهری ارتقا بدهد تا بتواند قوانین مورد نیاز مردم را تصویب کند. 

مهر علی زاده عنوان کرد: هم ما و هم اصولگرایان به این نتیجه رسیده‌ ایم که افراد حاضر در لیست شوراهای شهر، باید افرادی باشند که در جهت تأمین نیازهای تخصصی شهری، مکمل یکدیگر عمل کنند. چون هم مردم و هم نخبگان این لیست‌ها متوجه این موضوع شده‌اند، مطمئن هستم که دوره به دوره اشتباهات در شوراهای شهر کمتر می‌شود و انتظار می‌رود که در این دوره، کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وی تصریح کرد:حضور من در انتخابات شورای شهر به دلیل این بوده که بنده با توجه به تجربیاتم می‌توانم در جهت بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان تهرانی تاثیرگذار باشم. با این وجود اگر مردم و اعضای شورای شهر از بنده تقاضا کنند، بنده حاضر هستم برای خدمت به مردم هر کاری انجام بدهم. هدف من از حضور، شهرداری تهران نبوده اما در صورت تقاضای مردم به شهرداری تهران فکر می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار