فرمانده لشکر پیروز ۷۷ ثامن‌الائمه خراسان:
فرمانده لشکر پیروز ۷۷ ثامن‌الائمه خراسان گفت: نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم را در منطقه شمال‌شرق کشور برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 12 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در نشست خبری در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق کشور اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروهک‌‌های منافقان به دنبال از بین بردن انقلاب بوده و می‌گفتند که در انقلاب به ارتش نیاز داریم و شعار انحلال ارتش را بیان می‌کردند.
 
 
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) نیز در ارتباط با ارتش فرموده‌اند که ارتش شخصیت اسلامی دارد اما باید پاکسازی شود.  ایشان بیست ونهم فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کردند.
 
فرمانده لشکر پیروز 77 ثامن‌الائمه خراسان گفت: امام خمینی(ره) همچنین جند روز بعد دردوم اردیبهشت ماه تشکیل سپاه پاسداران انقلای اسلامی را اعلام کردند و در پنجم آذرماه دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را اعلام کردند.
 
امیر سرتیپ آذریان بیان کرد: ارتش در ابتدای جنگ درگیر غائله کردستان بود و در عملیاتی با 140 فروند هواپیمای شکاری، ارتش ضربه سنگینی را به متجاوزان به خاک جمهوری اسلامی وارد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ نیز ارتش طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که توصیه دارند در هر شرایطی باید آماده بود به دنبال پژوهش، ابتکار و خلاقیت هستیم و ارتش همچنین مناطق دارای "مین" را در مناطق که درگیر جنگ بودند پاکسازی کرده است.
 
فرمانده لشکر پیروز 77 ثامن‌الائمه خراسان گفت: در ارتباط با ساخت تجهیزات در نیروی زمینی، هوایی و دریایی اقداماتی خوبی صورت گرفته است و تجهیزاتی را که در توان ما ارتش بوده ساخته شده است و هیچ وابستگی به کشورهای خارجی نداشته و خودکفا هستیم.
 
امیر سرتیپ آذریان بیان کرد: علاوه بر تجهیزات نیروهای مسلح ما در بحث اعتقادی، ولایت‌مداری و گوش به فرمان کل قوا هستند.
 
وی اظهار داشت: به مناسبت 29 فروردین برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم که در این راستا فردا قرائت زیارت عاشورا و بعد از آن دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دستور کار داریم و بعدازظهر به مزار شهدا در بهش رضا(ع) خواهیم رفت.
 
فرمانده لشکر پیروز 77 ثامن‌الائمه خراسان گفت: نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم را در منطقه شمال‌شرق کشور برگزار خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: روز جمعه نیز در نماز جمعه شرکت خواهیم کرد و در سخنان قبل از خطبه فرماندهان ارتش سخنرانی خواهند کرد و در روز 28 فروردین ماه با نماینده ولی فقیه در استان آیت‌الله علم‌الهدی دیدار خواهیم کرد.
 
امیر سرتیپ آذریان بیان کرد: در روز ارتش در میدان 15 خرداد ساعت هشت و نیم صبح در مشهد برنامه رژه را خواهیم داشت.
 
فرمانده لشکر پیروز 77 ثامن‌الائمه خراسان در ارتباط با زلزله رخ داده در استان گفت: سریعا بالگردی از استان در منطقه زلزله‌زده حاضر شد و اطلاعات را به ما مخابره کرد و با تشکیل فوری ستاد بحران اعلام آمادگی خود را به استانداری برای کمک‌رسانی اعلام کردیم.
 
وی اظهار داشت: روز شنبه نیز به همراه گروهی با تجهیزات برای آواربرداری به مناطق زلزله‌زده خواهیم رفت تا به این عملیات را سرعت بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار