رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری عاملان توزیع کنسروهای فاسد در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 10 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، سرهنگ حمید رزمخواه اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر توزیع گسترده کنسروهای تاریخ گذشته با تاریخ مصرف جدید در مشهد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده مزبور با شناسایی فرد سودجو در محدوده بولوار نماز و جمع آوری اسناد و ادله جرم وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه متهم کنسروهای تاریخ گذشته را با برچسب و تاریخ جدید در بازار توزیع می‌کرد، گفت: در بازرسی از کارگاه مورد نظر، انواع کنسرو اعم از بادمجان، لوبیا سبز، لوبیا چیتی، رب گوجه فرنگی و روغن خوراکی تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌‌های به عمل آمده همدستش را که یک زن جوان شاغل در یکی از کارخانه های تولید مواد غذایی در تهران است معرفی کرد که با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

اعتراف سارق معتاد به 200 فقره سرقت

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری سارق معتاد پرده از 200 فقره سرقت محتویات داخل خودرو برداشته شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: یکی از تیم های پلیس روز گذشته در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده خیابان احمدآباد به مرد جوان در حال فرار مظنون شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از متهم یک دسته شاه کلید و مقادیری مواد مخدر شیشه و هروئین فشرده کشف شد.متهم 20 ساله که دارای سابقه سرقت و اعتیاد است در بازجویی به 200 فقره سرقت محتویات داخل خودرو به همراه همدستش در مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم ادامه دارد.

نزاع در عروسی در رشتخوار

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رُشتخوار گفت: 6 نفر بر اثر نزاع در یک عروسی در شهر جنگل رُشتخوار مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ ابوالحسن وفایی اظهار داشت: در این نزاع که شب گذشته رخ داد فردی با وارد کردن ضربات چاقو،‌6 نفر را راهی بیمارستان کرد که یکی از آنان به دلیل شدت ضربات مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی از دستگیری دو مظنون در رابطه با این پرونده خبر داد و افزود: تحقیقات در زمینه علت و چرایی وقوع این نزاع خونین ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار