مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری شهریار از خارج کردن دو مصدوم از زیر آوار و اطفاء حریق آتش‌سوزی محل سوخت LPG در شهریار خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 10 April 2017
احمد کریمی، اظهار داشت: 16 فروردین ماه روز پر تلاشی برای عوامل امدادی و نیروهای آتش‌نشانی شهریار بود؛ بدین صورت که در ساعت 08:46 در تماس شهروندان با سامانه 125 به دلیل محبوس شدن دو نفر در زیر آوار در نزدیکی میدان شهید صیاد شیرازی در کمترین زمان ممکن، ایستگاه 101 مرکزی با تمام تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی، ضمن ایمن‌سازی محل، عملیات نجات و آواربرداری آغاز و افراد محبوس بدون مصدومیت از حوضچه‌ای که با مقدار زیادی شن و ماسه و نخاله ساختمانی توسط فردی نامعلوم پوشیده شده بود، خارج شدند.

اطفاء کامل حادثه حریق کارگاهLPGو چوب در سه راه فردوسیه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری همچنین در ادامه با اشاره به آتش‌سوزی کارگاه LPG و چوب در سه راه فردوسیه تصریح کرد: پیش از ظهر امروز نیز در تماس با سامانه 125، خبر حریق کارگاه چوب در سه راه فردوسیه به مرکز آتش‌نشانی اطلاع داده شد که عوامل آتش‌نشانی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی گفت: حریق ابتدا در کارگاه چوب در همجواری کارگاه شارژ کپسول‌های LPG  که به نوعی غیرمجاز  محسوب می‌شد، رخ داد که آتش به احتمال زیاد از کارگاه چوب‌بری آغاز و به کارگاه گاز مایع سرایت کرده و سبب انفجار یک کپسول 11 کیلویی گاز می‌شود، که این حادثه نیز با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی و نیروهای امدادی و از خودگذشتگی این افراد برای دور کردن تعداد بالایی کپسول LPG از محل این حریق نیز اطفاء شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دقایقی بعد از اطفاء حریق کارگاه چوب و گاز LPG حادثه خودرویی در محور امیرکبیر نزدیکی بهشت رضوان شهریار گزارش شد که این حادثه نیز با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و امدادی با خارج کردن فردی که در خودرو بود و ایمن‌سازی‌های لازم، تنها خسارت مالی و مقداری مصدومیت برای راننده خودرو بر جای گذاشت.

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهریار ، آتش سوزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار