رئيس پليس فتای خراسان رضوي با تأکيد بر برخورد جدي پليس فتا با عاملان پخش شايعات دردسرساز در فضاي مجازي از شناسايي و دستگيري تعدادي از مظنونين انتشار شايعات اخير مرتبط با زلزله در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲ 07 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،جواد جهانشیری در ارتباط با افرادی که با پخش این‌گونه شایعات در صفحات مجازی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، اظهار داشت: پیگیری این شایعات و شناسایی افراد و لیدرهایی که اقدام به پخش این اخبار در فضای مجازی کرده‌اند در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی ادامه داد: در همین زمینه چند مورد نیز تاکنون شناسایی و دستگیر شده‌‌اند که پس از ارجاع به دستگاه قضایی و اثبات اتهام، به اطلاع عموم خواهد رسید. 
جهانشیری با تأکید بر اینکه مردم اخبار حوادث غیرمترقبه را تنها از منابع موثق و مراجع رسمی پیگیری کنند، اشاره کرد: شبکه‌های پیام‌رسان پرمخاطب استان عموما مدیریت‌شده است و هرآنچه که بخواهد با ایجاد عملیات روانی موجب نگرانی مردم شود، تحت کنترل است.
وی توضیح داد: تنها موارد محدود آن هم در برخی کانال‌های کوچک پیش می‌آید که غالبا به دلیل عدم اطلاع یا سهل‌انگاری برخی کاربران و گاهی نیز عمدا و هدایت‌شده صورت می‌گیرد که آن ها نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و پیگیری‌هایش انجام می‌شود اما ممکن است از لحاظ فنی کمی زمان ببرد.
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با تأکید بر اینکه با افرادی که اقدام به پخش اینگونه شایعات در فضای مجازی می‌کنند به شدت برخورد می‌شود، یادآور شد: اسامی این افراد به محض قطعی شدن اتهام، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار