مهران رجبی هنرمند سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان مجری برنامه نوروز ایرانی در سیمای خراسان رضوی در مشهد است به عیددیدنی خانواده دو شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون(مدافعان جبهه مقاومت ار افغانستان) رفت.
کد خبر: ۴۰۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، این بازیگر شناخته شده صبح امروز با حضور در منازل شهیدان محمد صدیق رضایی و سید حسین حسینی از مداقعان حرم ضمن دیدار با اعضای خانواده این شهیدان افغانستانی از لشگر فاطمیون، آنها را باعث افتخار هر آزاده و امت اسلامی دانست و تاکید کرد: مرزبندی جغرافیایی در راه آرمان‌ها بی‌معناست و خون شهدای افغانی و ایرانی خط مقاومت با هم آمیخته است.
 
 عیددیدنی مهران رجبی با خانواده شهیدان مدافع حرم در مشهد / خون شهدای افغانی و ایرانی خط مقاومت با هم آمیخته است
 
مهران رجبی در منزل شهید مفقودالجسد صدیق رضایی در منطقه گلشهر (بلوار شهید آوینی) مشهد اظهار کرد: وهابیت احمق‌های هستند که نظیر ندارند و بازیچه دست استکبار و به خصوص آمریکا هستند که به‌قول اقبال لاهوری « زخم ازو ، نشتر ازو ، سوزن از اوست! »
 
بازیگر فیلم کودک و سرباز و سریال‌هایی مانند "روزهای بد به در" و "پرده‌نشین"  خاطرنشان کرد: خانواده های شما فاطمیون افتخار ما هستند و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم.
 
عیددیدنی مهران رجبی با خانواده شهیدان مدافع حرم در مشهد / خون شهدای افغانی و ایرانی خط مقاومت با هم آمیخته است
 
همچنین وی در دیدار با خانواده شهید سید حسین حسینی در منطقه شهید رجایی مشهد که نسبت به تمسخر برخی از افراد نسبت به خانواده های افغان، گلایه کردند، گفت: مردم همه عائله خدا هستند و ایمان و تقوا از همه چیز مهمتر است و واقعا بعضی از این رفتارهای تبعیض‌آمیز اگرچه معدود هم باشد، مایه شرمندگی است چرا که همه با هم برادریم و اصلا ایرانی و افغانی بودن و اهل هر کشور دیگری بودن در راه آرمان‌ها هیچ معنایی ندارد و امنیت امروز ما مرهون همین شهدای عزیز در خط مقاومت است.
 
 همسر شهید حسینی با اشاره به سابقه مجاهدت و حضور این شهید در دوران دفاع مقدس و جنگ ایران و عراق گفت: امروزه ایرانی ها و رزمندگان افغانستان دوشادوش هم در جبهه مقاومت می‌جنگند و خوشبختانه رابطه ما نیز با خانواده های شهدای جنگ تحمیلی خوب و نزدیک است.
 
رجبی خطاب به یکی از فرزندان خردسال شهید حسینی پرسید ؟ « چیزی از بابات یادت می‌آد ؟! » که وقتی با پاسخ منفی او و اطرافیانش مواجه شد گفت: « اینو یادت باشه که پدرت یک قهرمانه و ما همه بهش افتخار می کنیم. »
 
وی که سابقه بازی در بسیاری از آثار طنز مانند اخراجی‌ها را دارد مهمترین انگیزه این دیدارها را انجام وظیفه برای عرض ارادت به مقام شهدای فاطمی و نیز شاد کردن دل کودکان و اعضای خانواده آنها خواند.
 
در قسمتی از این دیدارها، فصیحی از رزمندگان لشگر فاطمیون نیز گفت : در این سال‌ها در افغانستان بسیاری از خانواده‌های رزمندگان و شهدای افغانستانی مدافع حرم در کشور افغانستان تحت فشار بوده و حتی مجازات می‌شوند.
 
وی افزود: لشگر فاطمیون همیشه سعی می‌کنند پیش‌قدم باشند در جهاد و یک شعار دارند و آن این‌که ما سر می‌دهیم اما سنگر نمی‌دهیم!
 
همچنین در منزل این شهیدان و در حضور مهران رجبی، گروه سرود رهروان حضرت زینب(س) کانون فرهنگی فاطمیون نیز به اجرای برنامه درباره شهدای مدافع حرم پرداخت.
 
گفتنی است این هنرمند سرشناس کشور سال گذشته نیز در مشهد به دیدار خانواده شهید سید حکیم(حسینی) از شهدای فاطمی رفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار