مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:
مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 27 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۹۶ که ۲۵ اسفند ۹۵ بوده است، تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری در مجموع هفت میلیون و ۹۳۳ هزار و ۵۷۵ نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۹ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: از این تعداد ۷۰۵ هزار و ۱۵۷ نفر معادل ۸.۹ درصد از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، دو درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین6 میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۲۸ نفر معادل ۸۶ درصد بوسیله خودروی شخصی به این استان سفر کرده اند که رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: سه درصد مسافران ورودی به استان نیز از طریق ریل و ۲.۲ درصد به صورت هوایی وارد خراسان رضوی شدند.
نصری همچنین درباره آمار ورود مسافر به مشهد طی ایام طرح نوروزی اظهار داشت: طی این مدت در مجموع چهار میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۹۹ نفر وارد شهر مقدس مشهد شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.
نصری افزود: از این تعداد، ۱۰.۸ درصد از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای،۳.۷ درصد هوایی، ۵ درصد از طریق ریل و ۸۰.۵ درصد با خودروی شخصی به مشهد الرضا (ع) عزیمت کرده اند.
وی ادامه داد: بر این اساس طی این مدت ۵۱۳ هزار و ۷۱۷ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و سه میلیون و ۸۳۲ هزار و ۸۰۹ نفر با خودروی شخصی به مشهد مقدس سفر 
کرده اند.
طرح نوروزی ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار