مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ثبت بیش از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در جاده های خراسان رضوی طی ۱۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه های 
تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی، طی ۱۰ روز ابتدایی طرح نوروزی یعنی از روز ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ تا پايان روز چهارم فروردین ماه ۱۳۹۶، در مجموع هشت میلیون و ۲۰۱ هزار و ۱۴۰ تردد در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است.
وی ادامه داد: این رقم ۴.۸ درصد تردد کل کشور را شامل می شود و خراسان رضوی در جایگاه هفتم ۳۱ استان کشور قرار دارد.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: دیروز چهارم فروردین ۷۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه وسیله نقلیه سبک به این استان وارد و ۷۵ هزار و ۱۷ دستگاه وسیله نقلیه سبک از استان خارج شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۹ و ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
وی همچنین با اشاره به وجود دوربین های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری، در مجموع هفت هزار و ۸۰۰ تخلف سرعت غیرمجاز شامل سه هزار و ۵۴۲ تخلف سرعت لحظه ای و چهار هزار و ۲۵۸ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
نصری ادامه داد: در این مدت در مجموع دو میلیون و ۵۲۷ هزار و ۱۶۱ خودرو در این سه محور تردد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار