رئیس جمعیت هلال احمر قوچان:
رئیس جمعیت هلال احمرقوچان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 21 محور فاروج به قوچان 8 حادثه دیده و 4 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سعید فکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر قوچان عملیات امدادرسانی به مصدومان این تصادف را در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام دادند.
وی افزود: در این حادثه که ساعت 11:17 روز شنبه پنجم فروردین ماه در کیلومتر 21 محور فاروج به قوچان به‌وقوع پیوست، متاسفانه بعلت دخالت و درگیری افراد عبوری با نجاتگران، انتقال با تأخیر انجام شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان بیان کرد: پس از وقوع این حادثه و اعلام گزارش آن به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلافاصله نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی شهید بابارستمی جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، خود را به محل حادثه رساندند.
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خاطرنشان کرد: این حادثه متأسفانه 8 حادثه دیده و 4 مصدوم که شامل دو کودک 4 و 8 ساله و دو خانم 25 و 65 ساله در پی داشت که مصدومان دچار ترومای سر، شکم و لگن شده بودند که به‌صورت سطحی اقدامات اولیه انجام شد. 
فکوری گفت: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط نیروهای امداد به بیمارستان موسی‌بنجعفر(ع) قوچان منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار