مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ثبت بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در سه محور این استان طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری با اشاره به وجود دوربین های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از 25 اسفندماه سال 1395 آغاز طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین ماه جاری، در مجموع هفت هزار و ۵۵۵ تخلف سرعت غیرمجاز شامل سه هزار و ۴۱۹ تخلف سرعت لحظه ای و چهار هزار و ۱۳۶ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد: در این مدت در مجموع دو میلیون و ۲۹۶ هزار و ۶۶۶ خودرو در این سه محور تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین گفت: طی ایام طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین ماه جاری، ۵۶۲ هزار و ۹۰۳ خودرو به استان وارد و ۵۱۶ هزار و ۹۱۲ خودرو از استان خارج شده است که به ترتیب دو و پنج درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در این مدت ۷۰۶ هزار و ۲۷۱ خودرو به مشهد وارد و ۷۴۲ هزار و ۱۲۰ خودرو از مشهد خارج شده است که به ترتیب ۱۴ و ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار