مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد؛
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: همزمان با آغاز سال جدید، تمام ورودی‌ها و معابر آرامستان بهشت رضا(ع) و همچنین سایت گلزار شهدا نظافت و گل‌کاری شده است.
کد خبر: ۳۹۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،
حسن کریمدادی در گفتگو با خبرنگار استقبال از بهار 96 شهرداری مشهد، با بیان این مطلب اظهار کرد: در بحث استقبال از بهار و ارائه خدمات به شهروندان مشهدی، تکالیفی برای سازمان فردوس‌ها مشخص شده و اقدامات لازم در این راستا انجام گرفته است.
وی افزود: در قالب برنامه‌های استقبال از بهار، ورودی اصلی آرامستان بهشت رضا (ع) تا انتهای بولوار آلاله، تمامی خیابان‌های اطراف گلزار مطهر شهدا و همچنین درب خروجی این آرامستان در ضلع غربی روکش آسفالت شده است.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌های اصلی و گلزار شهدای آرامستان بهشت رضا(ع) در راستای رفاه حال شهروندان انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه گلزار شهدای آرامستان بهشت رضا(ع) هم در قالب برنامه‌های استقبال از بهار ساماندهی شده است، ابراز داشت: همزمان با آغاز سال جدید، تمام ورودی‌ها و معابر آرامستان بهشت رضا(ع) و همچنین سایت گلزار شهدا نظافت و گل‌کاری شده است.
کریمدادی از انجام تبلیغات محیطی استقبال از بهار در سطح آرامستان بهشت رضا(ع) خبر داد و گفت: نماد دفاع مقدس و خداحافظی رزمندگان در قالب اتوبوس گل در جوار حسینه شهدا آرامستان مستقر شده است.
وی خاطرنشان کرد: المان دفاع مقدس نیز در قالب برنامه‌های استقبال از بهار 96، در ورودی آرامستان بهشت رضا(ع) نصب و اخیرا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شهردار مشهد رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز، علاوه بر اهدای گل به خانواده‌های متوفی، سالن انتظار آرامستان بهشت رضا(ع) نیز با باکس‌های گل تزئین شده است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «نوروز با شهدا» در آرامستان بهشت رضا(ع) اظهار کرد: این برنامه همزمان با لحظه تحویل سال، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مدیران شهری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کریمدادی خاطرنشان کرد: مراسم لحظه تحویل سال 96 با کیفیت بسیار خوبی در جوار گلزار شهدای آرامستان بهشت رضا(ع) برگزار و در پایان مراسم قبور مطهر شهدا غبارروبی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار