رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي خراسان رضوي از شناسايي و دستگيري عامل کلاهبرداري اينترنتي 240 ميليون ريالي از يک صرافي در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 24 March 2017
تابناک رضوی: فرماندهي انتظامي خراسان رضوي روز جمعه به نقل از سرهنگ جواد جهانشيري گزارش داد: در پي شکايت مالک يک صرافي در مشهد در خصوص کلاهبرداري از وي رسيدگي به پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
وي افزود: طبق اظهارات شاکي فردي با نشان دادن رسيد فيش پرداخت اينترنتي مبلغ 240 ميليون ريال به اکانت شبکه اجتماعي صرافي، مدعي بود معادل وجه پرداخت شده نياز به يورو دارد و با توجه به مشاهده رسيد مذکور در گوشي شاکي، توسط کارگزار صرافي معادل رسيد به اين کلاهبردار يورو واگذار شد ولي هيچ وجهي به حساب صرافي منتقل نشده بود.
او ادامه داد: با اقدامات فني هويت و مکان متهم شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير شد. طبق اعتراف متهم 36 ساله، وي در گشت زني در شبکه اجتماعي متوجه نرم‌افزاري در رابطه با تهيه ارز از سوي صرافي مذکور شده و اقدام به جعل فيش واريزي و فريب شاکي کرده بود.
سرهنگ جهانشيري گفت: پس از اعتراف متهم و تکميل پرونده توسط کارشناسان پليس فتا، متهم جهت کسب تکليف نهايي به دادسرا اعزام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار