گلایه شهردار مشهد از معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه 3 فروشگاه شهرما
شهردارمشهد گفت: از آقای نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، تقاضا داریم به وعده هایشان عمل کنند!
کد خبر: ۳۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵ 15 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید صولت مرتضوی، در مراسم افتتاحیه 3 فروشگاه شهرما در فرهنگسرای سلامت گفت: مطالبات ما هنوز از دولت برجای خود باقیست  و حتی تخصیص‌ها برای موافقتنامه‌های تبادل شده، به نقدینگی تبدیل نشده است.
 
فایل صوتی وعده‌های نوبخت درباره مشهد موجود است 
 
مرتضوی با اشاره به موجود بودن فایل صوتی صحبتها و وعده های نوبخت در صحن جامع رضوی در حرم مطهر رضوی گفت: 180 هکتارکال کشف رود توسط شهرداری درختکاری شد و نگفتن پول کشف رود را کی داد؟ و چه کسی کشف رود را نجات داد؟
 
وی با بیان این مطلب که معادل هزینه کرد بابت این مجموعه ها با احتساب زمین، بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه شده است گفت: شهرداری بازار را رقیب خود نمی داند، بلکه مکمل بازار خود را تعریف کرده است تا به عرضه بدون واسطه کالای تولید داخلی بپردازد.
 
شهردار مشهد گفت:33 فروشگاه شهرما و 17 بازارعرضه میوه  و تره بار در دورانی که کشور در رکود  بی سابقه اقتصادی که در کشور حاکم بوده این حرکت درجهت اشتغال زایی با عنایت امام رضا(ع) درمشهد اتفاق افتاده است.
 
وی  با بیان اینکه جیب مردم صداهای خوشی را نشان نمی دهد، و ناخوش است، خاطرنشان کرد: دراین بازه زمانی یک کارگر از کار بی کار نشده است، هرچند که ممکن است  مطالبه شان را گرفته باشند ولی نداده باشند و ما اطلاع نداشته باشیم.
 
مرتضوی افزود: در این رکود در حوزه مدیریت شهری رونق ایجاد کرده و چندین هزار پروژه حداقل هزینه‌کرد بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان را در این دوره اجرا کرده است، این در حالیست که مطالبات ما از دولت جای خود را دارد.
 
درادامه جلسه، غلامحسین صاحبی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در سال 92 سرانه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار شهر به 2 مترمربع هم نمی‌رسید و این در حالی بود که سرانه فضای سبز منطقه 9 مشهد 40 مترمربع بود.
 
وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری شیب خدمت به سمت حاشیه شهر سوق پیدا کرده که گواه آن اقدامات ارزنده شهرداری در حوزه فضای سبز، فروشگاه‌های شهرداری و دیگر است افزود: در این دوره مدیریت شهری سرانه فضای سبز شهر مشهد به بیش از 14 مترمربع رسیده و به سرانه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار 3 مترمربع افزوده شده است.
 
 شهردار مشهد همچنین وعده داد که به زودی 4500امین تاکسی و 455امین اتوبوس نوسازی شده رونمایی می‌شود.
 
جالب ابنکه شهردارمشهد سخنرانی خود را با این مطلع " هردم از این باغ  بری می رسد/ تازه تراز تازه تری می رسد! " آغازکرد.
 
شایان ذکراست در مراسم افتتاحیه امروز، 3 فروشگاه شهرما و 2 پل عابر پیاده مکانیزه به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار