مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي مطرح کرد:
مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوي با اشاره به طرح‌هاي گازرساني روستايي كشور گفت: در دولت يازدهم نهضت گازرساني در روستاهاي واجد شرايط استان آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 13 March 2017
سيد حميد فاني در گفتگوي اختصاصي با تابناك رضوي با اشاره به اقدامات مطلوب دولت يازدهم در حوزه گازرساني افزود: از ابتداي دولت يازدهم تاكنون عمليات گازرسانی به سه شهر و 472 روستا با جمعيتي بالغ بر 82 هزار و 500 خانوار به اتمام رسيده است. 
 
گازرساني به سه شهر و 472 روستا در دولت يازدهم 
 
مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوي  بیان کرد: در حال حاضر 99.8 درصد جمعیت شهری خراسان رضوي از نعمت گاز بهره مند هستند.
 
فاني گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم تعداد روستاهاي گازدار استان 950 روستا بود كه اين رقم تا پايان كار اين دولت به 1600 روستا افزایش خواهد یافت.
 
وي افزود: هم‌اكنون 75 درصد از جمعیت روستایی خراسان رضوي از نعمت گاز طبیعی برخوردارند كه اين رقم با اتمام و بهره برداري از پروژه هاي در دست اقدام به 89 درصد خواهد رسيد. در حال حاضر 361 هزار خانوار روستايی استان گازدار هستند.
 
فاني اظهار اميدواري كرد: با ادامه حمايتهاي دولت از توسعه شبكه هاي گاز در سال آينده شاهد آغاز عمليات گازرساني به قريب 500 روستاي واجد شرايط استان باشيم.
 
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با بیان اینکه حجم ریالی پروژه های گازرسانی به روستاهای استان در سال جاری 540 میلیارد تومان بود، گفت: این رقم برای سال آینده 360 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: عملکرد دولت یازدهم در حوزه گازرسانی روستایی خراسان رضوی بسیار درخشان است.
 
فاني با بيان اين مطلب که دولت يازدهم در حوزه گازرسانی روستايي خدمات شایسته‌ای را ارائه داده است، گفت: شعار تدبیر و امید موجب آینده نگری در جهت رفع محرومیت و توزیع متوازن نعمت گاز در جامعه شد.
 
مديرعامل شركت گاز استان یادآوری کرد: با حمایت‌‌هاي وزیر نفت و مديرعامل شركت ملي گاز ايران از توسعه شبكه هاي گازرساني تاكنون توانسته‌ایم پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های خراسان رضوي را با شتاب مطلوبي به پیش ببریم و موفقیتی درخشان و بزرگ در کارنامه عملکردي دولت تدبير و اميد در خراسان رضوی برسیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خداقوت به شما بزرگواران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار