معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت : خلبان هواپیمای 747 شرکت ماهان با شماره پرواز 1034به دلیل حبس مسافران در هواپیما در جریان بارش برف اخیر،‌ پس از بازجویی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شد.
کد خبر: ۳۸۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 05 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،قاضی سید جواد حسینی ، افزود: پس از بررسی فیلم های موجود اتهام حبس مسافران داخل هواپیمای متوقف در فردوگاه مشهد، توسط این خلبان محرز و او دستگیر و روانه زندان شد.
وی اضافه کرد: در روزهای 29 و 30 بهمن ماه به دلیل وضعیت نامناسب جوی پروازهای فرودگاه هاشمی نژاد مشهد دچار تاخیر و لغو پرواز شد که در این میان برخورد برخی شرکتهای هواپیمایی نامناسب بوده و از جمله خلبان پرواز 1034 شرکت ماهان به مدت هفت ساعت مسافران را داخل هوایما حبس کرده و اجازه خروج به آنان را نداده بود.
وی بیان کرد : در پی این اتفاق رسیدگی به موضوع در داسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد و پس از بررسی شواهد و اسناد موجود مشخص شد برخی از این شرکتها برخوردهای نامناسب با مسافران داشته اند که موضوع در دست رسیدگی است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد تاکید کرد : پرونده سایر شرکتهای متخلف نظیر کاسپین و آتا نیز در شعبه ویژه جرائم فرودگاه در دست پیگیری و رسیدگی است .
گفتنی است؛  29 بهمن ماه سال جاری با وجود بارش برف سنگین تا ساعت 20 تمام پروازهای فرودگاه مشهد انجام شد اما با تشدید بارش برف، پروازها تا ساعت 9 صبح شنبه 30 بهمن متوقف شد و پرواز ماهان به مقصد تهران از پروازهایی بود که مسافران را مدت هفت ساعت داخل هواپیما حبس و اجازه پیاده شدن را به آنان نداده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار