با پیروزی برابر خراسان رضوی؛
رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی قم با پیروزی برابر خراسان رضوی به لیگ برتر کبدی مردان کشور صعود کرد.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 26 February 2017
به گزارش تابناک قم، مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی مردان استان قم به کار خود در لیگ دسته اول کبدی مردان کشور پایان داد و موفق شد جواز حضور در لیگ برتر کبدی مردان کشور را در سال ۹۶ کسب کند.

وی افزود: کبدی کاران قمی در آخرین مسابقه خود در دیدار پلی آف برای راهیابی به لیگ برتر روز جمعه در تهران برابر تیم هیئت کبدی خراسان رضوی قرار گرفتند و موفق شدند با پیروزی ۳۸ بر ۳۰ برابر این تیم راهی لیگ برتر شوند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت:  روح الله اسکندری، قاسم نوروزیان، محمدحسین معصومیان، محمد اورنجی، حسین میرزایی، امیر عسگری، میثم صالحی، علیرضا بابایی و مهدی مؤمن بازیکنان تیم کبدی قم را در این مسابقات تشکیل دادند که محمد اورنجی بازیکن جوان ما اخیراً به اردوی تیم ملی کبدی جوانان فراخوانده شده است.

رشیدی بیان داشت: تیم کبدی استان قم در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های خراسان جنوبی، ایلام و مقاومت تهران هم گروه بود و توانست با شکست دادن هر ۳ حریف خود به عنوان تیم اول راهی دیدار حذفی شود و با پیروزی در آن مسابقه نیز به لیگ برتر صعود کند.

وی عنوان کرد: هدایت تیم کبدی مردان قم در لیگ دسته اول کشور بر عهده علی بیگلری بود و علیرضا بختیاری مسئولیت سرپرستی و مدیریت تیم اعزامی قم را بر عهده داشت و بدین ترتیب کبدی قم سال آینده لیگ برتری خواهد بود.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: کبدی کاران قمی در مسابقات دسته اول در تهران در دیدار نخست خود ۶۵ بر ۱۵ ایلام را شکست دادند و سپس در مسابقه با خراسان جنوبی ۵۶ بر ۲۱ صاحب برتری شدند و در نهایت با پیروزی ۱۳ بر صفر در گروه خود اول شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار