مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد مشهد از شهردار کنونی و سابق مشهد برای شرکت در مناظره در طرح ذره‌بین خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 19 February 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فارس،رضا سمرقندی از دعوت از دو شهردار گذشته و کنونی این شهر برای مناظره در طرح ذره‌بین خبر داد و اظهار داشت: بیش از یک ماه است که طرح بررسی عملکرد شورای شهر زیر نظر تشکل‌های دانشجویی با عنوان ذره‌بین در دانشگاه‌های مشهد فعالیت می‌کند و تاکنون 6 نماینده شورا را جهت ارائه گزارش عملکرد به عموم تشکل‌ها و دانشجویان دعوت کرده است.

وی افزود: با توجه به ابهاماتی که بین مدیران شهری و فعالان دانشجویی مطرح‌شده است، تصمیم گرفتیم که وارد بررسی عملکرد شهردار شویم تا شهرداران با روشنگری عملکردشان، از برنامه‌های خود دفاع کنند.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد مشهد با بیان اینکه تاکنون 3 تن از اعضای شورای شهر به این دانشگاه آمده‌اند، تصریح کرد: نقد و بررسی عملکرد اعضای شورای شهر بدون بررسی عملکرد شهردار ناقص بود و برای همین تصمیم گرفتیم که از شهردار کنونی شهر آقای مرتضوی و شهردار سابق آقای پژمان برای بررسی عملکرد خود دعوت به مناظره کنیم.

سمرقندی با اشاره به اینکه سؤالات مبهمی در راستای عملکرد شهرداران برای دانشجویان به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: قطعاً با برگزاری این مناظره می‌توانیم روند فعالیت‌های شهری را برای دانشجویان روشن کنیم که در آینده و انتخاب آن‌ها اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه دعوت‌نامه‌ها به شهرداران آماده‌شده است، گفت: اگر همه برنامه‌ها به‌خوبی انجام شود قصد داریم مناظره در ماه اسفند در دانشگاه آزاد برگزار شود.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در مورد احتمال قبول مناظره توسط شهرداران گفت: با صحبت‌هایی که با شهردار شده است آقای مرتضوی آمادگی صددرصدی دارند و آقای پژمان 50 درصد آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و اگر چنین مناظره‌ای شکل بگیرد در سطح کشور بی‌نظیر  خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار