رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي اعلام کرد:
رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي گفت: تردد اتوبوس، کامیون و تریلر در جاده های خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، ابوالفضل حسيني افزود: تردد خودروهای سواری در جاده های خراسان رضوی هم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی ادامه داد: در حال حاضر محورهای باخرز-تایباد و تربت جام-تایباد به دلیل سیل و همچنین محور قوچان-درگز فعلا مسدود بوده و دیگر محورها باز است.
رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي درباره وضع بارش برف و باران در جاده های این استان هم گفت: بر اساس تصاوير دريافتي از 49 دوربين نظارتي در سطح جاده هاي خراسان رضوي و گزارشات دريافتي از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش برف در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های مشهد، تایباد، جوین، سرخس، فریمان، خواف، نیشابور، تربت حیدریه، صالح آباد، قوچان، سبزوار، باخرز، طرقبه شاندیز،  کلات، خواف، تایباد، زاوه و درگز هستيم.
وی افزود: در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های زاوه، کاشمر و بردسکن نیز بارش باران گزارش شده است.
حسینی ادامه داد: سطح جاده در گردنه تیوان هم به دلیل شرایط خاص جوی لغزنده اعلام شده است.
وی از هموطنان خواست تا با توجه به بارش برف در جاده های خراسان رضوی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر، قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گوياي  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوي هموطنان عزيز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار