درخواست مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مردم:
مديرعامل شركت گاز خراسان‌رضوي با اشاره به لزوم همكاري مردم در راستاي پايداري گاز‌طبيعي گفت: شهروندان مي توانند تنها با كاهش دو درجه اي دماي منازل به اندازه توليد يك پالايشگاه كشور در مصرف گاز صرفه جويي كنند.
کد خبر: ۳۷۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،سيد حميد فاني با بيان اين مطلب اظهار كرد: صرفه جویی به معناي استفاده از فناوري هاي جديد در جهت استفاده هرچه‌بهتر از منابع محدود بخصوص منابع تجدید ناپذیر است كه اين مهم بي شك نيازمند همكاري مردم و مسئولان با يكديگر مي باشد.
وي كاهش دو درجه‌اي دماي منازل را موجب صرفه‌جويي در مصرف گاز به اندازه توليد يك پالايشگاه عنوان كرد و افزود: مصرف بهينه گازطبيعي علاوه بر ذخيره اين نعمت خدادادي براي آيندگان، صرفه‌جويي در هزينه‌هاي اقتصادي امروز خانوار را به همراه خواهد داشت.
فاني صرفه جويي در مصرف انرژي را نيازمند افزايش حس مسئوليت‌پذيري از سوي آحاد جامعه دانست و گفت: رعايت الگوي مصرف بهينه ‌گاز و نهادينه شدن اين مهم در بين مردم بايد تبديل به يك فرهنگ عمومي شود. در اين راستا شهروندان مي‌توانند تنها با رعايت نكاتي ساده همچون استفاده از لباس گرم مناسب، پوشاندن مسيرهاي هدررفت گرما از جمله كانال‌هاي كولر و از همه مهمتر رعايت دماي رفاه به اين مهم جامعه عمل بپوشانند.
مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي گاز را ثروت الهي عنوان كرد و افزود: با همكاري و تعامل مردم و مسئولان در راستاي صرفه‌جويي هرچه بيشتر مي توان اين نعمت خدادادي را براي آيندگان حفظ نمود. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار