جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس خواستار شدند:
جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در بيانيه اي با اعلام حمايت از سرپرست فعلي اين بانك خواستار مقاومت در مقابل سهم خواهان و منفعت طلبان شدند.
کد خبر: ۳۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، درخواست خود را از مدیریت بانک دی چنین مطرح کردند: کسانی که شعار حمایت از ایثارگران می دهند و خود را در لاک دفاع از ایثارگران پنهان می کنند چه بسا هدفشان خیرخواهی نبوده و صرفا به دنبال سهم خواهی هستند و با شعارهای به ظاهر زیبا اهداف اقتصادی منفعت طلبانه را پیگیری می کنند.
مدیریت جدید بانک دی در زمان کوتاهی توانست خود را در قواره شرکتهای برتر ایران قرار دهد و با تخصصی ریشه دوانده در تعهد ، قادر شد با جلب اعتماد مشتریان ، سهامداران و حضور فعالانه در اقتصاد کشور ، ۸۲ پله ارتقاء یابد و از رتبه ۱۱۹ ، خود را به رتببه سی و هفتمین شرکت برتر و بزرگ ایران قرار دهد.
بانک دی که حضور مدیریتی ایثارگران در قسمت های مختلف آن مشهود است و مدیریت فعلی آن از جانبازان دفاع مقدس می باشد ، با گذر از دوران رکود گذشته و با هدف جلب رضایت سهامداران خود که ایثارگران عزیز جامعه هستند ، به دلیل منفی نبودن رتبه فروش و زیان ده نبودن ، در جمع ۱۰ شرکت پیشرو ایران نیز قرار گرفته و همچنین توانسته است در گروه بانکها و موسسات اعتباری ، سه پله ارتقاء یابد.
علاوه بر حضور ایثارگران در لایه های بالای مدیریتی این بانک ، مدیریت بخش های مهم زیر مجموعه بانک دی از جمله شرکت کارگزاری بانک دی در اختیار فرزندان شهدا می باشد.
درخواست ایثارگران از مدیریت فعلی بانک دی این است که این حرکت رو به رشد را در جهت افزایش توانگری سهامداران ادامه دهد و تسلیم سهم خواهان و شانتاژهای رسانه ای نشود.
درخواست فرزندان شهدا نیز از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ، نماینده محترم ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در جهت حمایت از روند رو به رشد بانک دی و تقویت سرمایه فرزندان شهدا دراین بانک ، نسبت به صدور حکم مدیرعاملی برای سرپرست این بانک اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار