مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی:
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: آمار کل مستمری بگیران استان خراسان رضوی در 9 ماه سپری شده از سال 95، افزایش 6 درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 10 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد قوامی در مراسم گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن‌همایش‌های اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی، کرد: تعداد مستمری بگیران استان تا پایان آذر ماه امسال به رقم 180 هزار و 613 نفر رسید و در مقایسه با سال گذشته، افزایش 6 درصدی به دنبال داشته است.  
 
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی، افزود: قوانین و مقررات تصویب شده در برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶ به نوعی تدوین شد که خدمتگزاری بهتری از سوی تأمین اجتماعی در مباحث یکسان‌سازی حقوق، مستمری‌ها، بازنشستگی پیش از موعد، اشتغال و بازنشستگی بانوان، عدم الحاق درمان بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت و غیره شاهد باشیم.
 
وی با بیان اینکه از بزرگترین کارها و اقدامات انجام شده پس از انقلاب در بحث تامین اجتماعی، گسترش خدمات بیمه‌ای به‌ویژه در سال‌های اخیر بوده که شامل هنرمندان، کارگران و غیره بود، خاطرنشان کرد: حدود 2 میلیون و سیصد هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در خراسان رضوی داریم که معادل ۶۳ درصد جمعیت استان هستند و ۸۷۳ هزار نفر از این تعداد بیمه‌شده اصلی هستند.
 
قوامی تصریح کرد: در ۹ ماهه اول امسال ۲۹ میلیارد ریال از معوقاتمان را پرداخت کردیم و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی، خدمات خوبی در طول سه سال اخیر انجام شد.  
 
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: حدود ۲۰ خدمت از فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی برون‌سپاری شده و به کارگزاری‌ها واگذار شده است و از دیگر اقدامات صورت گرفته راه‌اندازی کانون‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سطح استان بوده است.
قوامی با اشاره به تسهیلات اعطایی تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، بیان کرد: پرداخت تسهیلات به بازنشستگان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از طریق بانک رفاه کارگران با عنوان تسهیلات ازدواج و اشتغال فرزندان، مسکن و غیره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار