رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد:
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استکبارستیزی جزو ذات انقلاب اسلامی است و اهمیت انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که از ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری برای ترویج انقلاب استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 06 February 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «نواهای ضدآمریکایی» در گفت‌وگو با تابناک رضوی، گفت: نکته مثبت این جشنواره مردمی‌بودن آن است؛ هرکجا که نقش مردم پررنگ باشد به موفقیت می‌رسیم.
 
 
باید از ابزارهای مختلفی فرهنگی و هنری برای ترویج انقلاب بهره بگیریم 
 
 
وی با تقدیر از عملکرد مجموعه‌های فرهنگی شهرداری‌ مشهد، خاطرنشان کرد: کارهای نویی انجام شده که همگی معطوف به فعال‌سازی ظرفیت جوانان و نوجوانان با موضوع‌های انقلابی و دینی بوده است.

فاطمی‌ارفع با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان و نوجوان شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: موضوع انقلاب اسلامی و شعارهای انقلابی هنوز هم جذابیت‌های خاص خود را در بین جوانان و نوجوانان دارد و ما باید از این ظرفیت به درستی بهره بگیریم و انقلاب اسلامی را کامل، دقیق و روشن به نسل بعد معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه هرگاه که از نقش تاثیرگذار مردمی غافل نشدیم به دستاوردهای بزرگی رسیدیم، تاکید کرد: یکی از دلایل موفقیت انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت مردمی و بهره‌گیری از ابزارهای هنری برای انتقال مفاهیم بود.
 عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انقلاب اسلامی ایران امروزه جهانی شده است و این جهانی شدن می طلبد که بتوانیم مفاهیم آن را به زبانی که همه‌ی مردم دنیا بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند؛ بیان کنیم. هنر یکی از این راه‌های برقرای ارتباط و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی  به مردم دنیا است و ما در این خصوص هنوز راه درازی در پیش داریم و باید موثرتر وارد میدان شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار