پس از مشخص شدن معیوب بودن دستگاه به علت تعرق بیش از حد نوزاد ناشی از گرمازدگی و وخامت حال نوزاد به بیمارستان اردبیل منتقل گردید.
کد خبر: ۳۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 20 May 2015
به گزارش ساوالان خبر،  نوزاد هشت روزه که با تجویز پزشک مربوطه بیمارستان ولیعصر مشکین شهر در بخش نوزادان بستری و در دستگاه فتوتراپی قرار گرفته بود به دلیل معیوب بودن دستگاه  موجب  سوختگی پوست  و وخامت حال نوزاد گردید.

 طبق اظهارات آشنایان این نوزاد با توجه به اینکه مراجعات مکرر مبنی بر خرابی دستگاه فتوتراپی  به مسئولان بخش نوزاد متاسفانه هیچ گونه اقدامی در خصوص اطلاع به مسئول فنی یا پزشک مربوطه صورت نگرفته است . و به اصرار پدر بیمار مسئول فنی شخصا در بخش نوزادان حاضر شده و معیوب بودن دستگاه فتوتراپی  را تایید نمودند.

پس از مشخص شدن معیوب بودن دستگاه به علت تعرق بیش از حد نوزاد ناشی از گرمازدگی و وخامت حال نوزاد به بیمارستان اردبیل منتقل گردید .

امیدوارم مسئولان مربوطه نسبت به خرید دستگاه های جدید و ارائه بهتر خدمات و از بوجودآمدن چنین حوادثی که موجب تکدرخاطر خانواده ها و یا آسب رسیدن به نوگل زندگی آنها می گردد پیشگیری نمایند .

بطبق نوشته ایلقار نیوز اسناد و مدارک این اتفاق در نزد پایگاه خبری ایلقار نیوز محفوظ می باشد که در صورت لزوم برای تنویر افکار عمومی ارائه خواهد شد.

این سایت خبری آماده دریافت پاسخ از سوی مسئولین حوزه ی بهداشت و درمان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار