استاندارکرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان سال دو رویداد مهم در استان کرمانشاه برگزار می شود که یکی از آنها برگزاری جام جهانی کشتی و دیگری کنفراس ملی بین المللی برق کشور در کرمانشاه است.
کد خبر: ۳۷۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 04 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: برگزاری این دو رویداد مهم یک فرصت جدید و افتخاری برای کرمانشاه است که همه باید برای برگزاری هر چه بهتر این رویدادهای مهم تلاش کنند.
وی با اشاره به فرصت فوق العاده برگزاری جام جهانی کشتی در کرمانشاه اظهار داشت: جهانی کشتی آزاد که بعد از الپیک مهمترین و معتربرترین مسابقات جهانی کشتی است و 8 تیم برتر جهان(با احتساب تیم جمهوری اسلامی ایران) در آن شرکت می کنند لذا برگزاری این رویداد بسیار مهم ورزشی یک فرصت فوق العاده ای را برای استان کرمانشاه خلق می کند و برگزاری این مسابقات یک افتخار برای کرمانشاه است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشور گفت: در این جلسات در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر برگزاری این رویداد مهم در کرمانشاه بحث و گفتگو صورت گرفت و مقرر شد که اعتبارات لازم هم از سوی مرکز و هم در استان به این مهم اختصاص پیدا کند.
وی تصریح کرد: تاکنون این چنین رخداد مهم ورزشی در کرمانشاه برگزار نشده لذا همه باید برای برگزاری هر چه بهتر آن تلاش کنیم.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: برگزاری کنفراس ملی نیروگاهی برق کشور نیز تا پایان سال در کرمانشاه برگزار می شود که این موضوع هم یک رخداد مهمی است که باید به شکل هر چه بهتر و باشکوهتر برگزار شود و دستگاه های ذیربط در این زمینه نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گیرند.
وی بیان داشت: برگزاری این دو رویداد در کرمانشاه بسیار مهم است که همه باید برای برگزاری هر چه بهتر این دو رخداد کمک و تلاش کنیم.
همچنین در این جلسه سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: برگزاری جام جهانی کشتی با همت و تلاش استان کرمانشاه صورت گرفته و هم فدراسیون کشتی و هم ما در استان کرمانشاه از این جدیت استاندار کرمانشاه نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
رحیمی افزود: برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه برای اولین بار است که در ایران و آن هم در کرمانشاه برگزار می شود و چنین مسابقه ای غیر از آمریکا در هیچ کشور دیگری برگزار نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار