همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی؛
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، گلبانگ انقلاب با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در دبیرستان علوم و معارف اسلامی نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 31 January 2017
به گزارش  تابناک رضوی، محمد تقی فخریان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و ارج نهادن به خدمات بزرگانی چون مرحوم آیت الله واعظ طبسی که در این راه تلاش و مجاهدت فراوانی انجام دادند، از مهمترین اقداماتی است که باید به نسل آینده­ ساز ایران اسلامی منتقل شود.
وی با بیان اینکه دوازدهم بهمن ماه مصادف با روزی است که زنان و مردان مومن و مبارز از جان مایه گذاشتند تا سرود پیروزی انقلاب در ایران خوانده شود، افزود: با عنایت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره هندسه انقلاب و تاکیدات امام خمینی(ره) مبنی بر مبارزه با استکبار و زورگویی، شعار امسال دهه مبارک فجر مدارس امام رضا علیه السلام، «مبارزه دائمی و خستگی­ی ناپذیر» و فعالیت تربیتی مدارس ذیل این عنوان تعریف شده است.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی به برخی فعالیت­های مدارس در این دهه اشاره کرد و گفت: جشنواره سپهر هشتم ویژه تجلیل از دانش آموزان مقام­آور حوزه­های علمی، پرورشی، قرآنی و ورزشی، همایش کوهپیمایی خانوادگی کارکنان و معلمان، برگزاری کرسی­های آزاداندیشی، مسابقه مجازی از کتاب انسان 250 ساله، نمایشگاه­های متعدد بصیرت­افزایی و تاریخ انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، اکران فیلم یتیم­خانه ایران و بیش از 100 عنوان برنامه دیگر از مهمترین فعالیت­های مدارس در این ایام خواهد بود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش­نشان اضافه کرد: هنگام آتش­سوزی تنها کسانی دل به آتش می­زنند که عاشق مردم هستند. آن­ها در راهی که انتخاب کردند از جانشان برای هم­وطنان مایه گذاشتند. این حماسه­سازی آتش­نشانان یادآور جانفشانی­های دلاورمردان سال­های دفاع مقدس است و نشان داد که در همه حال جوانان ایرانی برای از خود گذشتگی و ایثار آماده­اند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار