رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی برای اعزام برترین‌ها به مسابقات پینگ‌پنگ نوجوانان کشور در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان اظهار کرد: مسابقه انتخابی تیم استان قم برای حضور موفق و پرقدرت در مسابقات آزاد و دسته اول تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان  پسر کشور در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه پیکارهای آزاد و دسته اول تنیس روی‌میز پسران نوجوان کشور را در پیش داریم، با برگزاری پیکارهای انتخابی در قم به دنبال شناسایی بهترین و آماده‌ترین پینگ‌پنگ بازان این رده سنی به منظور اعزام به مسابقات کشوری این رده هستیم.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: فدراسیون تنیس روی‌میز میزبانی رقابت‌های آزاد و دسته اول پسران نوجوان پینگ پنگ کشور را به هیأت‌ آبادان واگذار کرده است و چهار نفر از برترین‌های پیکارهای انتخابی در ترکیب تیم قم راهی مسابقات کشوری در آبادان می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرایط سنی نوجوانان پینگ‌پنگ باز برای حضور در این دوره از مسابقات مشخص شده است، اضافه کرد: تنها پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بعد امکان حضور در این رقابت‌ها را دارند و امیدوارم که یک تیم خوب روانه این مسابقات شود.

عموئیان در ادامه به دعوت از دختر پینگ‌پنگ باز قم به اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: بعد از اعلام فهرست نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی خردسالان، نام زهرا مصباحی دختر آینده‌دار تنیس روی‌میز قم نیز در بین دعوت شدگان به این اردو قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اردوی استعدادیابی تیم ملی در حالی به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قزوین برگزار می‌شود که علاوه بر زهرا مصباحی پینگ‌پنگ باز آینده‌دار استان قم، فاطمه محقق مربی این رشته نیز به نمایندگی از قم یکی از اعضای کادر فنی این اردو محسوب می‌شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار