تابناک / دیروز خبری در خروجی یکی از سایت ها منتشر شد که حکایت از عدم حضور رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در طول مسابقات دوی صحرانوردی به میزبانی منطقه آزاد انزلی داشت. البته منتشر نشدن حتی یک خبر در خصوص این مسابقات در پورتال اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، نکته دیگری بود که بر سوالات در خصوص چرایی غیبت رهنما در این مسابقات افزود.
کد خبر: ۳۶۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 25 January 2017
تابناک / دیروز خبری در خروجی یکی از سایت ها منتشر شد که حکایت از عدم حضور رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در طول مسابقات دوی صحرانوردی به میزبانی منطقه آزاد انزلی داشت. البته منتشر نشدن حتی یک خبر در خصوص این مسابقات در پورتال اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، نکته دیگری بود که بر سوالات در خصوص چرایی غیبت رهنما در این مسابقات افزود.

در همین راستا، فرامرز احمدی، رئیس هیات دوومیدانی استان گیلان در گفتگو با خزرآنلاین در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: حاضرین در مسابقه از نحوه برگزاری و پذیرایی مسابقات قدردانی کردند که این بخش از کار توسط دکتر مسرور صورت گرفت. اما آنچه که قابل توجه است این است که در هر استانی که مسابقات برگزار می شود اداره کل برای آنان سنگ تمام می گذارد و در واقع همه خدماتی که می تواند را صورت می دهد اما علی رغم نامه هایی که به روابط عمومی، حراست، شخص آقای مدیرکل و معاونین زده شد، در طول 15 روزی که دوندگی ها برای انجام امور برگزاری مسابقات انجام شد هیچ کمکی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و از هیچ واحد و ارگانی به ما نشد.

وی با بیان اینکه این موضوع برای بنده باعث ناراحتی و شرم است که هیچ نماینده ای از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در این مسابقه حضور پیدا نکرده بود، ادامه داد: هیچ فردی حتی برای مراسم اهدا جوایز هم از اداره کل حاضر نشد، بطوریکه بنری که برای خیرمقدم به آقای مدیرکل نصب شده بود را نیز برداشتند.

احمدی با بیان اینکه تنها آقای آموزگار از اداره کل با بنده تماس گرفتند و گفتند می خواهم برای مسابقات بیایم، که بنده به ایشان گفتم مسابقات تمام شده است، اضافه کرد: دوستانی که از استان های دیگر آمده بودند از بنده پرسیدند که چرا از اداره کل ورزش و جوانان استان کسی نیامده است؟ بنده تنها می توانستم پاسخ دهم که محبت عزیزان اداره کل به ما بسیار زیاد است!

رئیس هیات دوومیدانی استان گیلان با بیان اینکه ورزش دوومیدانی یک ورزش مادر و پایه است، تصریح کرد: با این وجود اما این ورزش مورد حمایت قرار نمی گیرد، بلکه تمام حمایت ها برای ورزش های دیگر است. ورزشی که 144 مدال در آقایان و خانم ها در مسابقات المپیک و پاراالمپیک دارد امروز مظلوم واقع شده است، در حالیکه هیچ ورزشی چنین توزیع مدالی را ندارد، تابستان سال جاری 17 نفر از ورزشکاران ما در بخش نونهالان به عنوان استعدادهای درخشان انتخاب شدند و تیم مان در بخش پسران و دختران مقام دوم منطقه ای کشور را به دست آورد اما تازه الان اجازه نصب بنر را به ما داده اند، زیرا نرده ها را نیز اجاره داده اند! که اگر ما می خواستیم بنر را در آن زمان نصب کنیم باید 230 هزار تومان پرداخت می کردیم اما اکنون که زمان گذشته است به ازای هر متر 30 هزار تومان پرداخت میکنیم.

وی با بیان اینکه اخیرا در مسابقات داخل سالنی که برگزار شد چند تن از ورزشکاران جوان گیلانی بالای 5 متر پریده اند که به عنوان نخبه محسوب می شود، گفت: ما در اینجا افراد نخبه داریم اما آقای مدیرکل به نفر دوم مسابقات 200 هزار تومان پاداش و به مربی وی 1میلیون تومان پاداش می دهد اما نفر اول و سوم هیچ پاداشی دریافت نمی کنند! اینکه به یک ورزشکار پاداشی پرداخت شود، کار پسندیده ای است اما باید این موضوع برای همه ی ورزشکاران و به خصوص کسی که عنوان بالاتری را نیز بدست آورده اند، باشد.

احمدی با اشاره به عدم هماهنگی های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی در رده سنی پایه در رشت تصریح کرد: قبلا که اجازه برگزاری مسابقات به ما داده نشد، اکنون هم که مسابقه برگزار شد هیچ کمکی از مالی تا معنوی صورت نگرفت. همه از ما میپرسیدند مدیرکل ورزش و جوانان شما کیست؟! این درحالیست که ما به همه ی عزیزان بخصوص به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دعوت نامه فرستادیم اما هیچکس به مسابقات نیامد، البته دکتر نجفی مشغله کاری بسیار زیادی دارند اما از مدیرکل مان که انتظار داشتیم بیایند.

وی در پایان اشاره کرد: قبل از اعزام به مسابقات کشوری بنده به اداره ورزش و جوانان استان گیلان مراجعه کردم تا بتوانم وسیله ای برای اعزام تیم به مسابقات تهیه کنم که گفتند تا 10 روز وسیله نداریم! پس از آن بالاخره توانستیم از طریق بخش خصوصی و شخص آقای ملکی بتوانیم مبلغی را برای اعزام تیم فراهم کنیم. ما هزینه هایمان مانند فوتبال نیست که نیازمند مبالغ بالا باشیم، ما با 2 میلیون تومان نیز می توانیم تیم را به مسابقات اعزام کنیم. بجز استان گیلان هیچ جای دیگری وجود ندارد که سالن های تخصصی ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کند اما ما در گیلان چنین کاری کرده ایم! بنده دو ماه سالن یادگار امام رشت را در اختیار داشتم و هر ماه 2میلیون و 500 هزار تومان بدهی فرد پیش از خودم را پرداخت می کردم اما سالن را از اختیار ما در آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار