مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با کسب میزبانی رقابت های جام جهانی 2017 کشتی به نوعی توانستیم میزبانی این رقابت ها را از انحصار آمریکایی ها خارج کنیم.
کد خبر: ۳۶۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،صابر رحیمی روز دوشنبه افزود: جام جهانی کشتی را عموما به خاطر میزبانی های متوالی آمریکا به اسم این کشور می شناسند اما امسال به نوعی توانستیم این انحصار را پس از چند دوره پیاپی از دست آن ها خارج کنیم.
وی به بحث میزبانی کرمانشاه در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: این رویداد بسیار مهم و بزرگ می تواند کرمانشاه و ظرفیت های آن را به تمام دنیا نشان دهد.
وی افزود: در حالی میزبانی معتبرترین رویداد کشتی جهان پس از مسابقات المپیک به کرمانشاه داده شد که استان های دیگری هم خواستار برگزاری این رقابت بودند اما با حمایت های بسیار خوب استاندار و همچنین توجه ویژه رئیس فدراسیون به استان، توانستیم این رقابت ها را به کرمانشاه بیاوریم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: میزبانی این رقابت ها بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کرمانشاه بویژه از نظر گردشگری است.
رحیمی همچنین در پاسخ به اینکه آیا کرمانشاه توان میزبانی چنین رویداد مهمی را دارد، گفت: ما هیچ مشکلی در برگزاری این رویداد ورزشی نداریم و حالا که استاندار کرمانشاه نیز پای کار آمده و قول همکاری همه جانبه را داده است رقابت ها را به بهترین شکل ممکن میزبانی می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های کرمانشاه آنقدر قوی است که توان برگزاری 10 رویداد مهم دیگر مثل جام جهانی کشتی را نیز داریم.
رحیمی یادآور شد: رقابت های جام جهانی کشتی روزهای 28 و 29 بهمن در سرسرای ورزشی حضرت امام (ره) کرمانشاه و با حضور هشت تیم اول دنیا برگزار می شود.
رقابت های جام جهانی 2016 کشتی، اردیبهشت امسال در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد که تیم ایران در دیدار فینال با شکست پنج بر سه روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار