برگزاری اولین جلسه هم اندیشی پویش ملی مبارزه با سرطان در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور دکتر خدایی قائم مقام رییس دانشگاه در حوزه مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد سلامت و مدیر عاملان حدود 20 سمن های فعال در حوزه سرطان و بیماریهای خاص برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،در این جلسه که باتوجه به در پیش بودن هفته ملی مبارزه با سرطان 8 الی  15 بهمن ماه و به پیشنهاد موسسه فرهنگی هنری خورشید حکمت پارس درباره  برپایی نمایشگاهی حمایتی، ترویجی و تبلیغی و جشنواره غذا در بازارالماس شرق مشهد و با هدف حمایت از بیماران سرطانی و خاص برگزار شد. اهداف، شیوه اجرا و چگونگی فعالیت سمن ها در این نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
دکتر بنی هاشم مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان سرطانی نسبت به حفظ کرامت انسانی در اینگونه نمایشگاه ها و جشنواره ها اشاره کرد و خواست این مهم مورد توجه قرار گیرد.
دکتر خدائی با توجه به اظهارات آقای محمودی مدیر موسسه فرهنگی هنری خورشید حکمت پارس درخصوص حضور هنرمندان برتر کشورمان همچون آقایان پورعرب، دهکردی، بهنام صفوی و ...در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در 9 بهمن ماه جاری، عنوان داشت سمن ها می توانند با نگاه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر به عنوان یک استراتژی فعالیت نیک اندیشانه خود را بهتر به سرانجام رسانند و در همین راستا از مدیر عاملان سمن ها حاضر در جلسه خواست در هفته ملی مبارزه با سرطان نقش پررنگ تری در قسمت هنری داشته باشند تا بتوانند از این طریق خود را بیشتر به جامعه معرفی  کرده  و از توانمندی های یکدیگراستفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار