کارگردان و مستند ساز سینمای ایران :
کارگردان و مستند ساز سینمای ایران گفت: مشهد همزمان با رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مرکز پمپاژ مبانی شیعی به دنیا است.
کد خبر: ۳۶۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 19 January 2017
به گزارش  تابناک ، به نقل از دفتر ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگ اسلامی - مشهد 2017، «محمدمهدی خالقی» با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام»گفت : این انتخاب فرصتی  را فراهم می آورد تا بتوان در طول یک سال فرهنگ غنی کشورمان و ویژگی های مشهد مقدس را به دنیا معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: اکنون مشهد به عنوان یک پایتخت دینی در جهان شناخته شده و رویداد مشهد  2017 فرصت خوبی برای برجسته سازی ماهیت زیارتی - توریستی شهر مشهد در عرصه جهانی است.
این هنرمند خراسانی با اشاره به حضور چهره های شاخص جهان اسلام در مشهد همزمان با رویداد مشهد 2017، افزود : این رویداد می تواند عامل توانمند برای تقریب مذاهب اسلامی باشد.
خالقی  با  تاکیید بر اینکه ،اگر بخواهیم مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای همیشه به تثبیت  برسانیم و فرهنگ رضوی را به تمام دنیا انتقال دهیم، گفت : نیازمند استفاده از ابزار هنر هستیم زیرا که شیرازه انعکاس صحیح رویدادها در طول تاریخ، همواره بر بکارگیری دیدگاه های هنری استوار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار