در دهه فجر امسال؛
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي از اتصال 10 روستاي چناران به شبكه سراسري گاز طبيعي در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی عصر ديروز (25 دي ماه) در دیدار با فرماندار و جمعي از مقامات محلي چناران اظهار کرد: تمام تلاش همکاران بنده در مجموعه گاز استان توزیع متوازن و بهره‌مندی یکسان همه اقشار جامعه از نعمت گاز طبيعي است.
وي ضريب نفوذ گاز چناران را در بخش شهري 100 درصد و در بخش روستايي 90.3 درصد عنوان كرد و افزود: بحمداا... شاهد وضعيت مطلوبي در حوزه گازرساني شهرستان چناران هستيم.
فاني با اشاره به اتصال 10 روستاي چناران به شبكه سراسري گاز در دهه فجر امسال تصريح كرد: بزودي شاخص بهره مندي روستايي چناران از نعمت گاز طبيعي به 95.2 خواهد رسيد.
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي ادامه داد: از مجموع 123 روستاي واجد شرايط چناران تعداد 95 روستا به شبكه سراسري گاز متصل هستند و هم اكنون عمليات گازرساني به 21 روستا نيز در حال اجراست. همچنين مطالعات فني مهندسي پيرامون گازرساني به 7 روستا نيز در دست مطالعه است كه اميدواريم طي شش ماهه نخست سال 96 گازرساني به اين تعداد روستا نيز آغاز شود.
وي با يادآوري لزوم تامين اعتبارات لازم به جهت تسريع در انجام پروژه هاي گازرساني گفت: تمام تلاش بنده و همكارانم در شرکت گاز خراسان رضوي تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در بيش از  628 روستاي استان است.  
پيشرفت 85 درصدي  پروژه های گازرسانی روستايی در چناران
محمد پرویزیان فرماندار چناران نيز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات شرکت گاز استان در اجراي پروژه‌هاي گازرساني گفت: اکثرا پروژه‌های گازرسانی روستايی چناران با پيشرفت بالای ۸۵ درصد در حال انجام است.  
وي با اشاره به رابطه معكوس بهره‌مندي روستاييان از امتيازاتي همچون آب و برق و گاز و مهاجرت به شهرها افزود: درصد بهره‌مندی روستايي چناران از نعمت گاز طبیعی بسيار قابل توجه است و بحمداا... در حال حاضر شاهد پيشرفت خوبي در انجام پروژه‌هاي گازرساني چناران هستيم.
پرويزيان در ادامه به وجود دومین شهرک صنعتی بزرگ استان در چناران اشاره كرد و افزود: بهره‌مندي صاحبان صنايع و مشاغل كوچك و بزرگ از گاز طبيعي زمينه رشد و شكوفايي استان را فراهم مي‌كند.
فرماندار چناران در پايان با تقدير از اقدامات اداره گاز ناحیه چناران گفت: مجموعه گاز خراسان رضوی و اداره گاز شهرستان همکاری و تعامل بسيار مطلوبي را با ساير دستگاهها و سازمانهای دولتی در راستاي خدذمتگذاري به مردم انجام می دهند.
گفتنی است؛ در این جلسه موضوعاتی همچون گازرسانی به صاحبان صنایع، واحدهای تولیدی و روستاهاي داراي طرح هادي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار