علیرضا دوانلو با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی شد که با این انتخاب امید تحول در این رشته ورزش زنده شد.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، مجمع انتخابی رئیس هیات بولینگ بیلیارد خراسان رضوی با حضور 17 عضو مجمع انتخابی از جمله  نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران، شهرستانها، آموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.
 
  امید تحول در هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی با انتخاب دوانلو
 
در این مجمع مهدی سلاطین و علیرضا دوانلو به عنوان کاندیدا حضور داشتند که در پایان از مجموع 17 رای اخذ شده علیرضا دوانلو توانست با 14 رای به مدت 4 سال رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی شود، همچنین مهدی سلاطین در این مجمع توانست 3 رای کسب کند.
 
علیرضا دوانلو از پیشکسوتان و مدرسان رسانه ای استان و رئیس جدید این هیئت در قسمتی از این جلسه مهمترین برنامه های خود را شامل ایجاد آکادمی آموزشی برای استعدادیابی و آموزش مستمر ، رفع مسئله تجاری دیدن باشگاهها از منظر شهرداری  و همچنین حساسیت‌زدایی از این ورزش جذاب ، جذب اسپانسر و برگزاری رقابتهای مستمر برای احیای جایگاه اصلی استان در کشور و نیز تعامل سازنده با رسانه ها برشمرد.
 
 وی افزود: مشکل تلقی تجاری داشتن از سالنهای این ورزش باید رفع شود چرا که متاسفانه از حدود 70 باشگاه فعال در سال‌های اخیر در حال حاضر به حدود 40 باشگاه رسیدیم که یک فاجعه است!
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار